Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 maj 2007

Av Lisa - 10 maj 2007 12:30

jag i hong kong oktober 2006Här kommer en lista på mina favoriter just nu..


Mat: Stekta laxkotletter, pressad potatis, smält smör och ärtor.

Dryck: Kaffe!!!

Bakverk: Mammas marsipantårta

Bok: Tyskungen Författare: Stieg Larsson

Film: The holiday

Tv-program: Desperate housewives

Färg: Rosa

Grupp: Blink 182 Artist: Robbie Williams

Låt: The sweet escape

Namn: Harry, My

Djur: Katt

Sport: Konståkning, ishockey

Snyggaste: Jude Law

Affär: Åhlens

Tidning: Hemmets veckotidning


______________________________________________________


Visst är det underbart att va ledig, men det är lite trist att driva omkring helt själv, ingen annan är ju hemma :(

Har läst ut mina böcker och sett de filmer jag inte har hunnit se innan, bakat, städat, löst alla mina korsord och klippt mej... vet inte vad jag ska hitta på i dag...?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards