Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Lisa - 5 juni 2007 23:39

I morron är det alltså Sveriges nationaldag. Numera är ju den sjätte juni röd i almanackan, vilket innebär att ni som har "vanliga" jobb blir lediga. För oss andra rullar det på som vanligt med jobb.. Får dock inget storghelgs-ob. Det var det på den dagen som fick ge vika för vår nya helgdag. Som det ser ut nu förlorar jag, och fler med mej alltså några kronor på nationaldagen...

Känner för övrigt inte någon som skall fira på något speciellt sätt... Hur firar man nationaldagen egentligen..?? Flaggar..?? Sen då?? Ska man äta tårta..??

_______________________________________________

Har varit i Hammarplast-tältet i Tingsryd med Stina och Maria i dag.. :)

Köpte några korgar plus lite annat... Men tro det eller ej, så handlade jag för minst, bara runt 150 kronor. :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards