Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Lisa - 17 juni 2007 20:31

Usch vad det är svårt att packa när det är sånt osäkert väder.

Vill ju gärna ha lite snyggare kläder på mej eftersom jag ska synas bland folk. :)
Har ju bara anledning att använda mina nya snygga kläder när jag fikar me mia på stan,så det kan ju va kul att klä upp sej ibland.

Men som sagt, vädret är ju aningens osäkert, får nog stiga upp en stund tidigare i morron bitti å packa då... :)

Av Lisa - 17 juni 2007 20:17

Har varit på hos Marina å Roger på Hsslö sen klockan två i eftermiddags. Har varit jättemysigt, ätit middag å fikat.

Å det bästa av allt, Roger har fixat datorn!!! Så nu funkar den i allafall provisoriskt tills den nya anländer!! Jippi!!


I morron blir det Jönköping med pappa å syster, ska bli riktigt kul. Pappa ska valla far-far å jag å bill ska shoppa loss på A6. Resan lommer precis i rättan tid, behöver handla ett å annat på the body shop. :)


Så nu ska jag in på banken och pilla lite med mina finanser, sen blir det Hugh Grant som gäller, Om en pojke går klockan nio på trean! :)

Av Lisa - 17 juni 2007 11:19

I dag ska vi bege oss till hasslo i ett forsok att fa ordning pa datorn. Vi maste ju fa igang natverkskortet om vi ska kunna lagga over allt pa den nya datorn. Den har karusellen tar aldrig slut.

Visst ar det trist att inte kunna blogga riktigt, men det allra varsta ar att vi inte kommer at inloggningen till banken. Jag ar en san som i borjan av manaden for over alldeles for mycket pengar till sparkontot, for att sedan va dar och natta ett otal ganger innan nasta lon kommer. Utan bankinloggning ar detta en omojlighet, vilket innebar att jag har ca. tvahundra kronor pa mitt visakort.

Pappa ringde for en stund sen och fragade om jag vill folja med till Jonkoping en runda, vilket jag absolut vill, men man kan ju inte aka i vag for att shoppa, utan pengar pa kontot!  


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards