Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Lisa - 3 juli 2007 22:34

Har varit ös non-stop sedan klockan tre i natt när Rex vaknade. Han är helt hopplös den katten!!! Jobbade ju till fyra, sen kom våra gäster vid halv sex och stannade till nio. Tårtan jag hade bakat var väldigt smarrig. :)


 Hoppas, hoppas, hoppas att det är fint väder på förmiddagen i morron. Ska ut å tömma mamma å pappas båt. Hade tänkt ta med mej min bok och kaffe och sitta där vid havet en stund innan jag börjar jobbar klockan två. Hade varit så härligt.. Håller tummarna!


Martin har borrat upp hållaren till min ljuslyskta i kväll, den hänger jättebra på balkongen nu. :)


Har precis tittat klart på Morden i Midsomer. :) Att där bara finns fler att döda, den staden måste ha fler invånare än kina för tusan. :)

Hade tänkt jag skulle läsa några rader i boken innan ögonen trillar i hop. :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards