Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Lisa - 22 juli 2007 12:04

Vet inte om jag har varit så urbota trött på Östersjöfestivalen något tidigare år. Det är så skönt att det är över. Nu kan man änligen handla och flytta bilen när man vill och även sova på nätterna, utan att behöva ha fläkten på högsta nivån:)

Var på konsert i onsdags, Martin Stenmarck, Ruh och The Ark.

Stenmarck var imponerande bra å faktiskt ännu snyggare i verkligheten :)


Har för övrigt jobbat hela veckan, var bara ledig i går. Fattar inte hur man kan göra ett sånt skit schema! Ingen ordinarie personal hade själva ställt upp på att jobba så!


Träffade Britt-Mari i går. :) vad jag saknar henne å mitt gamla jobb. Ska se om det finns någon liten chans att få det tillbaka... :)


Har fått i gång mitt bildprogram, så här kommer en riktigt sommar bild :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards