Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 juli 2007

Av Lisa - 23 juli 2007 22:01

Detta måste vara den värsta sommaren under den yrkesverksamma delen av mitt liv!

Har slitit häcken av mej hela dagen på jobbet p.ga tjejen som har jobbat me mej och Maria i dag(och i går) är precis kass! Hon kan ingenting och vill inte lära sej heller, hon är för lat! Vilka idioter det finns!

Nu tänker ni säkert att jag borde låta bli att bry mej och lägga energi på något annat än att vara förbannad.. Har jag rätt?!

Tyvärr har det gått för långt, är alldeles för slutkörd och frustrerad för att inte  störa mej! Tyvärr, tyvärr säger jag, önskar jag kunde släppa det och bara jobba på. Men det det är så gott som omöjligt att jobba på att å sköta sitt utan någon som helst hjälp i från den man jobbar med. Prova själva att sköta en demensavdelning helt själva! *SUCK*


Har varit på kalas i kväll, Martins syster fyller år i dag! Jag åt ingen smörgåstårta, men fem stycken bullar slank ner relativit enkelt. :)

Grattis Susanne! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards