Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2007

Depp, depp, depp...

Av Lisa - 1 oktober 2007 15:52

Känner mej så extremt ful, har bara ätit en massa skräp och socker de senaste månaderna.Rumpan bredare än lovligt och jag är tjok! Inte tjock som i gravid, utan tjock som i överviktig. För nån bebis-mage(SOM ALLA TJATAR OM) finns det inte å tala om!

Ovanpå det undrar jag om jag verkligen är så svår att ha å göra med så man måste ta avstånd i från mej?! Ställer egentligen bara ett ända krav på de i min närhet, ärlighet. Visst har jag varit trött och osocial på sistone, men i stället för att dra sej undan trodde jag att vänner ställde upp och förstod i sådana lägen? Eller är det att ställa för stora krav? Säkert beror min brist på vänner(de känns just nu extremt få) på mej... Men jag förstår inte vad jag alltid gör för fel i om så är fallet?!

Det känns väldigt orättvist att jag aldrig får ha några vänner och inte ens kan känna mej lycklig när jag innerst inne har extremt bra skäl att va det? 

 
 
Ingen bild

Mia

3 oktober 2007 08:48

Ja du Lisa...jag kommer ihåg hur det var att vara gravid och det är inte enbart en dans på rosor. Tjock känner man sig och sen ska folk prata jämt om ens mage och hur mycket man gått upp och hur mycket de gick upp/ man "bör" gå upp. Om ett litet tag kommer folk (ofta såna du inte känner tillräckligt väl) vilja ta på DIN mage. Kommer särksilt ihåg en kille som U känner som alltid skulle klappa och liksom massera på min mage så fort han kom åt, kändes rätt konstigt...Sen till det där med dina vänner, antingen står de ut med dig och dina brister, eller så är de inte mycket att ha och då får du skaffa nya. Ibland är det så att man "växer" ifrån varandra, man är helt enkelt i olika faser i livet och dina vänner kanske inte är i samma fas som du längre.Du kommer säkert att träffa någon ny vän att umgås med hos barnmorskan eller i föräldragruppen som är i samma situation som du och som kan förstå dig.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards