Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under oktober 2007

Av Lisa - 25 oktober 2007 10:13

I dag klockan 10.00 tillkännages vilka som skall spela huvudrollerna i filmatiseringen Stieg Larssons böcker i Millenium-serien, Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes.

Min önskan å förhoppning är att den som skall spela Lisbeth inte är för snygg å att det INTE blir Michael Persbrant som får rollen som Michael Blomqvist....

Väntar med spänning...


Av Lisa - 24 oktober 2007 19:47

TV3 påstår sej denna veckan fira Julia Roberts kommande 40-års dag med att denna vecka visa hennes "mest" kända filmer, enligt dem.

Hur kan de då låta bli att visa Pretty Woman som jag, och säkert flera med mej anser vara den mest kända av hennes filmer eller Erin Brockovich, filmen som gav henne en Oscar för bästa kvinnliga huvudroll 2000...?!


Grattis Julia Roberts, 40år 28 oktober!


Av Lisa - 24 oktober 2007 12:48

Här kommer två bilder på vår håriga bebis, nån som tycker han har växt?

Av Lisa - 24 oktober 2007 12:40

I dag är det även exakt två månader kvar till julafton, tycker det är så mysigt med alla stjärnor i fönstren. Men jag redan trött på det evgia tjafset om var man ska fira och vem man ska fira med å vilken dag med vem! Bokar snart en resa å åker i väg i stället. Har en känsla av att nästa år kommer bli ännu värre, när mini och kusinen är födda...

Av Lisa - 24 oktober 2007 12:11

Om exakt en månad, alltså den 24 november har jag å Martin varit förlovade i tre år. :)

Vi bestämde oss för det datumet just för att det var mina föräldrars tjugoåriga bröllopsdag. :) Eftersom datumet var det viktiga i sammanhanget blev det så att vi satte på oss ringarna exakt samtidigt men det skillde många mil mellan oss just den morgonen. Martin var nämligen i Nynäshamn å jobbade. :) Det blir aldrig riktigt som man har tänkt sej.

Men redan då visste vi, trots att vårt förhållade bara var ett halvår gammalt att det skulle va vi, förhoppningsvis för alltid.












Av Lisa - 24 oktober 2007 10:35

Need I say more...?


Av Lisa - 24 oktober 2007 10:32

Jag har inget liv...!

Klockan är bara halv elva och detta är mitt trejde inlägg för i dag... :(

Har inget å göra alls... Å i kväll blir det samma skit, ska vara hemma själv för tredje kvällen i rad. Martin ska i väg, igen.

Får väl spela Backpacker som vanligt... Å vad trist!


Av Lisa - 24 oktober 2007 10:17

Det verkar vara flera än jag som efterlyser lite civilkurrage i det är landet.

Aftonbladet kan man nominera vanliga människor som har offrat sej för någon annan. Svenska hjältar kallar de kampanjen, och till min glädje verkar det finns en och annan som inte fegar ur när det väl kommer till kritan!

Vem är din hjälte?



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards