Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 januari 2008

Av Lisa - 8 januari 2008 21:43

Har jätteont i magen, har varit så till å från sen i går...

Ska till barnmorskan i morron, hoppas att det inte är nått farligt...

Mini rör i allafall på sej som vanligt, så det är säkert nått helt annat som orsakar ontet..

Gonatt! 

Av Lisa - 8 januari 2008 19:50

Höll du några av dina nyårslöften? 

Hade faktiskt inte ett enda... 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Inga barn föddes, men ett å annat började växa. :)

Dog någon som stod dig nära?

Nej.

Vilka länder besökte du?

Var inte utomlands alls,

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Hus :)

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

Inte exakt datum, men ultralujdet var stort...

Vad är det bästa som hänt dig år 2007?

Bebisen i magen såklart. :)


Vad spenderade du mest pengar på?

Förmodligen mat...

Vilken var din favorittrend?

Var benvärmare en trend...?

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare!

Vilket plagg använde du mest?

Mina jeans-knickers

Blev du kär i år?

I mini, och ännu mer i Martin :)


Favoritprogram på tv?

Heroes

Bästa boken du läste i år?

Tyskungen av Camilla Läckberg

Något du önskade dig och fick?

Barn och hus... har dock inte fått dem ännu :D

Årets bästa film?

Vet inte, kollar på det Martin föreslår bara...

Ett uttryck du missbrukat 2007:

Förvisso och dock.


Något som du irriterat dig på under året?

Fegisar, alltså de som inte står för något...

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Åt supergod middag hos mamma å pappa, sen obbade jag natten...

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Har haft två stilar, i början av året blev jag smal å klädde mej där efter, sen har jag bara växt...

Vad fick dig att må bra?

Martin och att träna :)

Favorit månad?

Juli

Årets Dricka/ Drink:

Vatten.

Årets Plagg - Sommaren:

knickers :)

Årets Klocka:

Den vita jag fick av Martin.

Årets Doft:

Ralph Lauren

Årets Smink:

bronzingpuder

Årets Blogg:

Malin Wollin- fotbollsfrun

Av Lisa - 8 januari 2008 12:21

Är hemma på lunch...

Har fixat allt med mina nya kurser nu på förmiddagen, känns som en stor börda har lyfts från mina axlar. :)

Trist läsa ensam hela dagarna men det ska bli grymt härligt att kunna lulla omkring i min egna takt... :)


Sitter å funderar lite på huset, vad sägs om en mörkt, mörkt brun fondvägg och i övrigt beigea väggar i gillestugan?  Eller är orgnial idéen, svart fond + ljus, ljus gråa väggar bättre?!




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards