Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 januari 2008

Av Lisa - 12 januari 2008 13:33

Är ingen större youtube-fanatiker, men även jag hittar dit i bland... :)


Hittade denna i dag ---------> Side by side


Av Lisa - 12 januari 2008 13:21

Ja, jag vet att jag är gnällig, inte så lite heller för den delen. Lovar att bättra mej, men just nu känner jag mej bara så fruktansvärt ful och värdelös!

Känns som att hela min mage har blivit blå(det är så satans fult!!!) och som att resten av kroppen har åldras ett par tre decennium.

Har precis gått loss med dammsugaren och är helt färdig.. :( Känner mej handikappad till tusen med andra ord....! 



-------------------------------------------------------------------------

Det var riktigt mysigt att gå på bio, filmen var väldigt lik den första, men den är ju bra så vi gillade den. Jag fick sjukt ont i ryggen såklart, det förstörde en hel del(gnäll, gnäll...).


Är det några småbarnsmammor som läser min blogg?  har en fråga till er som jag gärna vill ha svar på. Vad tyckte/tycker ni om att vara mammaledig? Blir det drygt å ensamt i längden eller är det fullt upp hela tiden? 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards