Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 januari 2008

Av Lisa - 15 januari 2008 19:52

Nu är det bara åtta veckor kvar(plus några till, troligtvis) till vi får veta om det har varit värt att allt gnäll, slit, bristningar, smärta och oro!

Då får vi träffa den som lever i magen, vårt barn... :)

Av Lisa - 15 januari 2008 19:46

Sambon min tycker att man kan tolka mitt inlägg angående städningen(tidigare i eftermiddag) som om att jag måste gör allt å han inte gör något alls... Det stämmer inte det minsta!

Han hjälper till med det mesta. :) Så nu vet ni det. :)

Har faktiskt ett mycket vikigt uppdrag till honom nu i kväll, mina tår behöver nämligen lite nagellack. :) 


Klockan tjugoett har jag planerat att kolla på I huvudet på Gynning, tycker hon är grymt cool...! 

Av Lisa - 15 januari 2008 14:22

Stina ringde precis å frågade om jag ville följa med på vattengympa. Har annat bokat i kväll(handla å städa) men nästa vecka kanske...?

Är det en bra idé? Jag behöver onekligen röra lite på mej, men det kanske blir to mutch för de gamla tanterna(eller är det olika åldrar?) med en jättemage i bassängen...?

Av Lisa - 15 januari 2008 13:16

Till Ida, Mia å alla andra som känner för att svara... :)

Vad packar man i BB-väskan? 

Av Lisa - 15 januari 2008 13:12

... så har jag en teori om att man nog behvöer vara en viss sorts männsika för att man skall kunna träffa nya vänner som vuxen. Jag är inte en sån person, även om jag är öppen å gärna pratar(ofta för mycket om mej själv...) vill jag liksom inte tränga mej på. Även om de personer jag träffar inte tycker att jag gör det så sitter den känslan fast i mej. varför skulle jag duga som vän..?


Sen kan man bara inte tycka om alla männsikor. Det är omöjligt, man behöver inte vara otrevlig men somliga ger mej kalla kårar...


----------------------------------------------------------------------------

Sofie, jag blev nyfiken. Hur har du hittat hit? Skriv gärna igen å berätta hur ditt liv ser ut...


Av Lisa - 15 januari 2008 12:20

Vad jag hatar att inte ha nått å göra. Är så uttråkad nu.

Har beställt kebab å ska snart köra å hämta den. Frågan är vad jag ska göra sen, det behöver verkligen städa så det får kanske bli det... Får så förbannat ont överallt bara.. Fast det är klart, förr eller senare måste det ju göras...

Av Lisa - 15 januari 2008 12:05

Har inget kul att äta hemma. :(

Tanken är vi ska handla i kväll eftersom jag är för tjock å handikappad för att göra det själv! :(

Håller på att svälta i hjäl nu! Vet inte om jag orkar gå till stan heller, är nämligen en liten aningens sugen på en kebabtallrik från Marinan... åste ju ha nått i mej i allafall...

Är ledig heal eftermiddagen, har självstudier i psykologin, men jag skrev klart mitt arbete om Tourettes i går. Trist å vad ledig om man ändå inte har nått å göra... :/ 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards