Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Lisa - 20 januari 2008 21:43

Lovar att detta är de sista, för i dag iallafall...       



















Undrar hur mycket bilder det kommer bli när min egen lilla har anlänt? :)

Av Lisa - 20 januari 2008 19:53

Vad sägs om det som söndagsnöje...?

Var ganska länge sedan jag såg på det...

I know, jag är lite såld på dvd-boxar(LÄNGTAR efter Heroes). 


Rakapparaten fungerade utmärkt i dag. :) 

Av Lisa - 20 januari 2008 19:29

Martin tränar, å åter igen måste jag säga: underbar tid, NOT!

Det är ju absolut ingenting på Tv heller... Inte för att jag bryr mej så mycket, gillar ändå inte att titta på tv, men jag orkar inget annat när vi har varit i väg hela dagen. Bröllopsfixaren på trean klockan nio kan ju funka, men det är klockan nio det, frågan är ju vad jag ska hitta på fram tills dess? 


Önskar att nån av mina favvisförfattare kunde komma med en ny bok men nejdå, det dröjer säkert ett år innan Camilla Läckberg eller Karin Wahlberg kommer med nått nytt... :(


Hade ju kunnat börja med lite skolan, men det känner jag inte heller för, är för trött helt enkelt....


När ska man packa bb-väskan? 


Är nu uppe på plats 18 av de mest aktiva bloggarna... :)

Av Lisa - 20 januari 2008 18:17

Hittade Emil å griseknoen på Tv1000, den filmen är bara så underbar! :)

Älskar det mesta av Astrid, framför allt Vi på saltkråkan, Emil, Alla vi barn i bullerbyn och Pippi.. :) 

Av Lisa - 20 januari 2008 17:21

I morron är då min första lediga dag. :) Det känns fortfarande otroligt bra. :)

Ska till barnmorskan kl. 11.30 annars är det inget planerat... :)

Ska sätta lite fart med det nya skolarbetet å försöka njuta lite av att faktiskt ta det lite lugnare, om jag kan... :)

Av Lisa - 20 januari 2008 16:34

Måtte dessa sista veckorna gå lite snabbt i allafall... :)

Av Lisa - 20 januari 2008 16:22

Kom precis hem i från Hasslö.

Hanna var underbart söt, såklart. :)

Längtar så mycket efter vå egen lille nu... Är sugen på att skruva upp sängen å skötbordet, å ordna med blöjor och tvättlappar i hyllorna... Men jag får nog vänta ett par veckor till... :)

Av Lisa - 20 januari 2008 09:08

Klockan halv åtta ville Rex så desperat att vi skulle vakna å mata honom att han hängde sej i gardinen. Inte så att han kom med full kraft från golvet å råkade sätta klorna i tyget utan han blanserade i fönsterkarmen å kände efter innan han hittade rätt ställe atthäva sej ut i luften på.

Så nu är en av mina sovrumsgardiner helt prickig av klohål... :(

Säga vad man vill, men han har i allafall fantasi, funkar inte de vanliga sätten(hoppa upp på byrån, riva på bänken, slå på mej) hittar han bara på något nytt. Orkar inte ens bli arg längre...


I dag ska vi alltså vara barnvakt till Johan å Nellie, dom kommer klockan 10. Ska försöka hinna duscha innan dess är tanken. Men toaletten är ockuperad av någon som sitter å löser ett barnkorsord.... :)


Vi ska ju som sagt till Hasslö i dag, ska bli spännande. Har nästan aldrig träffat en så lite en.. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards