Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Lisa - 24 januari 2008 22:07

I den rätta färgen! :) Så snygg nu!

Av Lisa - 24 januari 2008 15:42

Kollar lite på sex and the city, gråtit en skvätt och fnissat... Underbart!

Har kommit fram till att det hade varit sjukt kul med så nära vänner, att dricka coctails å klä upp sej i hop med... men existerar det i verkligheten...? Nina, är ni ett s a t c eller dh-gäng in real life? :)


Har även konstaterat att jag saknar min kropp, jag vill med ha snygga kläder. Kan inte ens ha mina vanliga skor längre, bara gympaskor, i silver. :( Ännu större anledning till att investera i ett par nya... :( 


Håller på å tvättar bebiskläder, det börjar dra i hop sej nu... 

Av Lisa - 24 januari 2008 13:28

Har sett klart filmen nu.

Kan bara konstatera Heath Ledgers död är slöseri, slöseri med talang och skönhet...

R.I.P Heath! 

Av Lisa - 24 januari 2008 12:42

Här poserar Hanna i kläderna hon fick av oss. :)

Av Lisa - 24 januari 2008 12:23

Nu ska jag å Stina kolla på 10 orsaker att hata dej å sörja! :(

Av Lisa - 24 januari 2008 10:29

Tanken är ju att vårt barn ska ha tre stycken namn.

Ett första namn, troligtvis My eller Viggo, ett släktnamn från mej, Ottilia eller Valdemar och ett släktnamn från Martin.

Men där tar det stopp, han vägrar mina förslag till andranamn, dvs. Stina eller Harry men har inte en ända egen idé.

Tycker det finns en herrans massa fina namn...

Moa, Alice, Elsa eller Oskar, Hugo, Max?  


Max är martin favvis pojknamn, men jag vet inte, gillar nog Viggo bättre... 

Av Lisa - 24 januari 2008 09:38

Ska till Brinkamåla när Martin kommer hem, annars ska jag bara kura i soffan med min lilla dator och skolböckerna i dag.

I natt har Rex inte varit vaken alls(?!), kan undra om det har med hans skräckupplevelse i gardroben å göra? :)

Skönt å slippa vakna, eller ja hållas vaken av honom. Har mina kisstider så jag vaknar i allafall. Men det har gått snabbt attsomna om i natt i allafall. :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards