Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under januari 2008

Av Lisa - 23 januari 2008 10:02

Tog min vanliga internet runda efter jag skrivit mitt första inlägg här.

Första anhalten brukar vanligtvis vara Aftonbladet och Fotbollsfrun. Då får man liksom lite nyheter på köpet, dagens rubriker skrek ut att en av mina stora favoriter i film världen Heath Ledger helt plötsligt bara inte finns mer.

Mycket märkligt, tycker det är så sjukt obehagligt när unga människor ska behöva dö, så där på chock med, me en liten dotter som bli lämnad kvar.. :(


Nån som har en riddares historia på dvd till utlåning, så man kan sörja ordentligt? 


Av Lisa - 23 januari 2008 09:50

I natt har jag legat vaken mellan klockan 3 och 5.30

Den första timmen berodde på Rex, men sen kunde jag bara inte somna om...

Somnade när Martin steg upp å sov till nio i allafall.. Kommer bli en lång dag...


Klockan ett beger jag mej till Klippkompaniet för att få lite ny färg i håret, har blivit lovad att det inte finns risk att jag blir grön eller nån annan galen färg.. :)

Av Lisa - 22 januari 2008 21:15

... här i dag! :(

inte mycket intressant å skriva om för tillfället verkar det som...

tack för att ni kommenterar! är så kul å läsa :) 

Av Lisa - 22 januari 2008 20:29

Är tydligen att lufta element.

Han springer runt här som en tätting med den lilla nycklen i ena handen å en handduk i den andra... :)

Av Lisa - 22 januari 2008 20:12

Är helt klart alvedon-reklamen med hundarna i regnet...

Är man stor och stark måste man vara snäll... :)

Dom är bara så söta :)

Av Lisa - 22 januari 2008 20:03

På lördags ska jag, stina å buffi liten åka till Jönköping.

Pappa ska ha "stugmöte" med sina bröder å jag å stina ska shoppa å ut å äta lite gott.. Å troligtvis umgås lite med farmor.. :) Hon har lunginflammation så hon orkar inte laga mat till oss. TACK Å LOV! Då slipper vi matförgiftning. :) 


Ska köpa lite grjer till mini, en badbalja och regnskydd till vagnen bla.

Till mej själv satsar jag på gympaskor, en ny mjukisdräkt(som ska invigas på bb:)) och en bh... Kan ju hända att det blir lite små kläder också, även fast vi inte behöver mer nu... :)

Av Lisa - 22 januari 2008 15:53

Här är mina förslag på namn till bebisen...


Flicka: My Ottilia Mini/Stina Arwidsson

Pojke: Viggo Harry Valdemar Arwidsson

Av Lisa - 22 januari 2008 15:22

men jag skriver ändå...

ska strax se mitt favvis avsnitt av sex and the city, one, det är det avsnittet där bardy fyller ett och miranda å steve get back together :)


tänk om det händer nått å mni inte får börja sitt liv..?

vad händer med oss då..? 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards