Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Lisa - 1 februari 2008 14:24

På nått gott.. Kanske chips..?

Eller muffins?

Kanske borde ära nått riktigt i stället dock, men som vanligt har vi inget kul alls i skåpen... Får väl bli flingor, som vanligt..

Av Lisa - 1 februari 2008 14:11

Valde att kolla på Djävulen bär prada, vet inte varför egentligen...

Bara en massa smala männsikor och snygga kläder, behvöer jag tala om hur det känns?!

Matyr eller vad? 

Av Lisa - 1 februari 2008 12:16

Trött å ont i ryggen... Kattsand och katthår överallt... Dammsuga eller inte?

Känner inte för att göra nått alls för tillfället, kanske ska lägga mej på soffan å se en film...?

Frågan är bara vilken i så fall...? Orkar inte koncetrera mej för mycket. :)

Die hard eller Jurassic park kanske? De kan man ju i sömnen... :) 

Av Lisa - 1 februari 2008 10:16

Det är ju februari nu... Vad allt går fort egentligen... Känns förvisso som att jag har varit gravid i en hel evighet, men nästa månad är det tydligen dags.

Dagen D den 3/3 2008....


Det händer lite fler spännade saker som jag ser fram emot i år. Bebis och hus är ju ganska svårt å toppa men som sagt ett par potensiella höjdpunkter till finns det. Ser väldigt mycket fram emot biopremiären av Sex and the city-filmen, om jag inte har helt fel kommer den i juni. I augusti är det dags för OS i Peking, porr i mina ögon, jag tittar på allt(kanske skippar landhockeyn, men man vet aldrig. :)) Senare under året är det äntligen release på Resident Evil spelet till x-box 360, den nedräkningen har pågått längre än min graviditet så även om mini tar upp alla min tid tänker jag köpa spelet i allafall! :)

Av Lisa - 1 februari 2008 10:02

I natt har Rex tagit igen allt rivande han sov i från i går natt.

Ett par timmar av vår sömn gick förlorade p.g.a det. :( Jag tänkte i allafall ha en liten sovmorron och kompensera upp det, men så blev det inte.

Klockan åtta ringde telefonen, jag gick inte upp å svarade, men jag vakande till. När jag hade fattat var det var började jag så klart fundera på vem som ringer hit klockan åtta, om jag kanske hade en tandläkartid jag inte visste om eller så...? Fick till slut krypa ur sängen å kolla upp nummret. Det var Färghuset till Martin! Tror dom inte han jobbar? Märkligt...


Nu sitter jag å väntar på att Anna ska vakna till, vi och våra bäckenbälten ska nämligen fika. :)

Är super hungrig, men jag tänkte spara mej till en kycklingbaguette... 


I kväll blir det B-måla igen, Martin har lite kvar å ordna. :)


I morron är det 18-års kalas som gäller, hade tänkt åka till Karlskrona, å babyproffsen, men det hinns tyvärr inte med, kalaset börjar nämligen redan halv två. Lite trist  å gå på kalas när man ser ut så här, inget att klä upp mej i har jag heller, å de nya skorna är förvisso svarta, men hur kul är det med gympaskor på kalas?! :( 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards