Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 1 februari 2008

Fredag igen... :)

Av Lisa - 1 februari 2008 10:02

I natt har Rex tagit igen allt rivande han sov i från i går natt.

Ett par timmar av vår sömn gick förlorade p.g.a det. :( Jag tänkte i allafall ha en liten sovmorron och kompensera upp det, men så blev det inte.

Klockan åtta ringde telefonen, jag gick inte upp å svarade, men jag vakande till. När jag hade fattat var det var började jag så klart fundera på vem som ringer hit klockan åtta, om jag kanske hade en tandläkartid jag inte visste om eller så...? Fick till slut krypa ur sängen å kolla upp nummret. Det var Färghuset till Martin! Tror dom inte han jobbar? Märkligt...


Nu sitter jag å väntar på att Anna ska vakna till, vi och våra bäckenbälten ska nämligen fika. :)

Är super hungrig, men jag tänkte spara mej till en kycklingbaguette... 


I kväll blir det B-måla igen, Martin har lite kvar å ordna. :)


I morron är det 18-års kalas som gäller, hade tänkt åka till Karlskrona, å babyproffsen, men det hinns tyvärr inte med, kalaset börjar nämligen redan halv två. Lite trist  å gå på kalas när man ser ut så här, inget att klä upp mej i har jag heller, å de nya skorna är förvisso svarta, men hur kul är det med gympaskor på kalas?! :( 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards