Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 4 februari 2008

Resan fortsätter...

Av Lisa - 4 februari 2008 15:59

Efter Hasslö-besöket körde vi vidare mot Karlskrona centrum där H&M var det främsta målet. För som jag tidigare har skrivit ville jag ha en ny mjukisdräkt att känna mej fin men samtidigt avslappnad i på BB.

Hittade en jättemysig, svart dräkt till mej och en naturvit med gröna detaljer och en body till mini, vi fick dem av snälla morfar. :) Hann även med lite andra butiker innan vi körde vidare.


Efter cetrum flummade vi runt en bra stund i Vedeby(heter det så?) å letade efter babyproffsen. Tillslut hittade vi dit och de hade en gratisbox till mej, tyvärr var jag så korkad att jag inte köpt några påsar till blöjspannen(trots att jag hade rabattkupongen uppe!!) Men, men... Måste ändå dit igen för det verkar vara omöjligt att hitta en vettig badbalja, till ett vettigt pris någon annanstans. Å ska man ändå punga ut med runt 200 spänn för en liten plastbalja, som man kanske inte ens använder, kan det lika gärna vara en i något känt märke.


Leksakshuset visade sej vara en lyckoträff, hittade ÄNTLIGEN en köksmatta, inte en riktig pappelina, men en exakt kopia till halva priset och i helt rätt färg!

 

 

Allt som allt kom jag hem med lite bebiskläder, en mjukisdräkt, en amningsbh(se nästa inlägg), en babybox, en matta, ett katthalsband(rex har kilat sönder sitt, så vi provar i ett annat material), svarta tabletter till köksbordet och en gosegris till Hanna.

 
 
Ingen bild

Ina

4 februari 2008 16:30

Det var ju tur att boxen fanns! När påsarna är slut kan du använda vanliga soppåsar, det gör vi! =)
Längtar efter grisen! =)
Många kramar

 
Hanna

Hanna

4 februari 2008 17:29

Hej :)
Va kul att du fann lite saker.
Tänkte bara säga att Ikea har billig badbalja, men lite långt och åka. Jag köpte våran där på fyndhörnan för 25 kr, normalt kostar dom nog 59:-

Va bra att du hittade en amningsbh som du är nöjd med. Det har jag alltid haft svårt med... men dom jag haft dom är utnötta.

Ha en bra dag!

http://missfatqueen.bloggspace.se

 
Ingen bild

Sofie

5 februari 2008 09:40

trevligt med lite shopping! :) som hanna sa, badbaljor är billiga på ikea, men även miljö har fina, dock lite dyrare. vad det gäller blöjpåsar... är det sangenic ni ska använda? har jag ett asbra tips! jonas kom faktiskt på det.... använd hundbajspåsar! mycket billigare och de absorberar lukt. fick faktiskt pris för bästa tips i "mama". :) på återseende!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards