Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Lisa - 7 februari 2008 21:29

... det var en lyckad säsongspremiär som innehöll det mesta som ett riktigt lyckat avsnitt ska. :)

En liten grej var annorulunda.. en blå skjorta?!?
Det ska ju va kaki eller sådär gårgrön som det brukar.

Men jag är ändå nöjd, längtar redan till nästa vecka.

Per är kung! 

Av Lisa - 7 februari 2008 19:45

Om en dryg timme börjar det. :)

Tror det stod hummer på menyn i kväll. :)


Terassen vad lika gott som vanligt, man är ganska mätt nu. Å törstig..


Fick tillbaka min inskickade uppgift innan i dag, jag blir galen, hade gjort ett riktigt idiotfel! :( retar i hjäl mej!  

Av Lisa - 7 februari 2008 16:31

Jag brukar ju gnälla om att jag har ont om vänner.

Kan ju säga att jag själv inte precis inte är någon höjdare på att höra av mej till dom jag ränkar som mina vänner.

I dag har jag faktiskt dåligt samvete.

Vakande av Britt-Mari skickade sms i morse. Sen fick jag meddelande av Emelie P, som jag har gått å tänkt på hur många gånger som helst, men det alltid har kommit något i mellan när jag har varit på väg att smsa. Å nu i eftermiddag ringde Eva, det är alltid hon som ringer mej, jag tänker på men kommer aldrig till skott. 

Så himla typiskt, jag måste skärpa till mej, å ta hand om de få vänner jag faktsikt har!! 

Av Lisa - 7 februari 2008 16:20

Mina senaste beställningar innehåller:

anti cellulit kräm, anti slapp-hud kräm och anti stretchmark kräm...


 Ett inte så lite deperat mönster kanske?

Av Lisa - 7 februari 2008 14:55

... å tog inte så himla lång tid att genomföra det här baket. :)

Gott blev det med! Nu klarar man sej fram till det är dags för elefantörat i kväll. :)


Glöm för nu inte porren i kväll klockan nio på tv4+  :)

Av Lisa - 7 februari 2008 14:53

 

Tack å lov ska de inte vara med i någon skönhetstävling :)

Av Lisa - 7 februari 2008 12:57

Bill bestämde hux flux att vi inte kunde sitta i soffan å glo utan var tvugna att hitta på något. Detta något visade sej bli piroger... :) Vet inte rikigt hur det gick till, men det är en viss deja vu känsla över det hela.

Stina bestämmer att något ska bakas/ett recept ser gott ut osv, sen innan jag vet ordet av står jag där bland decilitermått och bunkar. Stina och Martin brukar för det mesta sitta på en varsin stol å ta tiden. :) Men men, vad gör man inte för sin familj?

Bill står trots allt för köttfärsen i dag. :)


Vi fick såklart gå å handla. Stina försökte sej på att skämta lite med en tant vid löken, hon svarade inte ens! Det fick i allafall mej att skratta. Ha, ha, ha!


Om nån timme vankas det iallafall köttfärspiroger, kunde vatt gott. :)

Av Lisa - 7 februari 2008 11:27

Christer Sjögren ska sjunga på engelska i melodifestivalen på lördag...

but why?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards