Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Lisa - 9 februari 2008 22:38



Har ätit en massa plockamat och två semlor(små, hemmagjorda) är duktigt mätt å sjukt svullen om händer å fötter. :(

Vi har spelat På 5 sekunder(som pappsen fick i present) och kollat på melodifestivalen. Vet inte om jagska lägga mej, troligtvis... 

Av Lisa - 9 februari 2008 12:56

Martin hade lagt på toa har legat kvar där tills i dag, å det var inte på

Martins eget initiativ det försvann precis.

Men jag kunde inte låta bli å säga ifrån! Var så förbannat trött på att se det ligga där å skräpa!


I bland är han helt hopplös, har i princip sparkat in honom i duschen nu, gör det dagligen, han är så himla långsam å ska göra ditt å datt innan han blir färdigt till att duscha...

Ja, ja, denna man alltså!

Fast han är rätt gullig ändå. :)

Av Lisa - 9 februari 2008 12:54

Rex blev precis livrädd för Hanna, han fräste, å ryggade bort. :(


Han har ju aldrig träffat nån så liten innan.... Fick väl en chock, stackarn...


Blev bara ett snabb besök, men en liten bild hann jag ta...

Av Lisa - 9 februari 2008 10:51

ja, då var det lördag igen.

Känns som att det precis var helg... Det går fort, nästan för fort...


I kväll ska vi fira pappsen, äta en massa god mat å spela spel. :)


Marina, Roger å Hanna kommer hit ett varv nu på förmiddagen. Trevligt! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards