Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Lisa - 14 februari 2008 11:00

Även i dag har jag varit vaken sen halv sex, kunde absolut inte somna om.

Vet inte riktigt varför, Rex var nämligen lung för första gången på två veckor. Han brukar annars starta sitt stimm i samma sekund som Martin låser dörren.


Vid frukosten skulle jag öppna ett yoggipaket, splash sa det sen satt jag där med yoggi i hela ansiktet. Yoggin var för övrigt en stor besvikelse, ny sort, björnbär/vanlij, men den smakade som vilken skogsbär som helst. :(


Emelie har varit här å druckit kaffe å pratat sen halv nio. Mycket trevligt. :)


Tänkte jag skulle försöka kolla upp det här med havandeskapspenning, om jag slutar skolan nu(som jag ska göra) kommer jag säkert bli återbetalningsskyldig till csn, alltså måste jag ju ha pengar någon annanstans i från. Kan ju inte precis kräva att Martin ska betala tillbaka min studieskuld.


Måste även till mvc, för tredje dagen i rad, ska se om de har lite tid över till att kolla mitt tryck å ta ett urinprov.

Tänkte handla i Asarum med när jag ändå är ute å kör. Ska bara ha jäst, riven mozarella och salami.

Tänkte göra hemmagjord pizza i morron kväll(ja nu igen).


I kväll däremot verkar det som att Martin inte ens hinner äta middag. Jag får se vad jag hittar på till mej själv... Inte så himla roligt att laga nått då dock.. Kan bli en kebab, det är ju trots allt alla hjärtans dag. :) Dessutom är jag ju redan så tjock, så det känns som att det kvittar...


I natt/tidigt i morse fick jag verkligen känna hur det kändes att försöka följa med i värk och inte kämpa emot.

Herre jävlar vad det gjorde ont ett tag, vill inte riktigt tänka mej hur riktiga värkar kan te sej om några fjuttiga förvärkar kan orsaka så mycket smärta.. :)

Tycket ändå att jag klarade mej ganska bra(ha ha tänker ni, lätt att va kaxig i för väg :))


Nej, nu ska jag sluta svamla för nu, hoppa ni får en bra dag :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards