Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2008

Av Lisa - 25 februari 2008 18:46

FÖRST VILL JAG SÄGA TACK, TACK FÖR ALLA FINA KOMMENTARER!


Har så mycket att berätta, men jag börjar med det självklara,

i lördags morse, alltså den 23 februari 2008, klockan 6.13 födde jag vår son

Viggo Martin Valdemar Arwidsson.

54 cm lång, 3675 g tung, tio fingar, tio tår och en exakt kopia av sin far!

Självklart det sötaste barn som har fått se dagens ljus!


Såklart kommer jag dela med mej av allt, inkulsive denna första bilden på den lilla sötis, 15 minuter efter han tog sitt första andetag... :)

Av Lisa - 24 februari 2008 16:20


När vi var små så fick Sunget ibland för sig att hon skulle slå mig för div. saker jag gjort.

Helevte vad hon kan slås dendära..

Det gick inte att gå mellan, mamma försökte med det funkade inte.

Som tur väl är, så löper jag som en gasell jävlar vad jag sprang runt huset.

Sunget var alltid ett halvt hus ifrån så när man hade tröttat ut henne lite så var det bara att springa in i huset igen och låsa in sig på toa.

Där fick man vackert sitta och vänta tills pappa kom hem och kunde lösa ut en!

Av Lisa - 23 februari 2008 23:04


Har pratat med Sunget och hon lät väldigt pigg!

Allt hade gått bra.


Imorgon skall Skatten Klas få mat väldigt tidigt, börjar jobba klockan sju.

Hoppas han blir glad då.

Lördag kväll gubbar.


Party ON?

Bill

Av Lisa - 23 februari 2008 11:57


Nu kommer det inte skrivas här på ett par timmar..

Så för alla er som är vana vid att vara här inne flera gånger om dan så kan jag inte göra så mycket för er.

Jag måste jobba. Hard work.


Bill the king!

Av Lisa - 23 februari 2008 10:41

Jag kommer ju lätt att sänka Sunget från sin tio i topp lista..


Men hörrni kolla in

Landstinget Blekinge, där ligger han på webbisar.


Hollywood nästa?

Av Lisa - 23 februari 2008 10:28


Hörrni gubbar!

Det blev en ny karl till i familjen en jävligt snygg en!

Vilken hjärtekrossare han kommer bli! 

Den 23/2 kl 06.13

Har inte pratat med Sunget ännu så ni får hålla till godo med denna info tills vidare.. 


Rock on!

Bill

Av Lisa - 22 februari 2008 23:25


Nu går ingen säker mera! Nu kommer det inte vara seriöst på ett tag här.

Sunget har gett mig inloggning till bloggen.. Jag ska sköta detta ett tag!

För er som inte vet så är jag sungets lilla syster.

Jag kallar inte Lisa för Lisa, utan för mig är hon sunget.

Hon kallar mig för Bill. Varför kommer jag inte ihåg med det är bara så.

Imorgon ska jag mata Skatten Klas.

Han heter Rex från början..

Men med tanke på att jag tycker han är så söt är han ingen vanlig katt utan en skatt.

Klas vettifasen hur han fick där på slutet.

Men till det viktiga i det hela! Jag är som sagt Lillasyster och som lillasyster har jag vissa "fri kort".

Så nu tänkte jag bjuda till det lite här på bloggen.

Är det något speciellt ni skulle vilja veta om Sunget?

Ålder.. skostorlek, you name it!

Skriv en kommentar så ska jag svara på så många jag hinner innan vi blir upptäckta grabbar!

Men skynda snabbt nu, innan vi blir stoppade.

Rock ON!

Bill

Av Lisa - 22 februari 2008 21:00

Har prata med förlossningen nu...

Vi ska åka in, fast jag vill avvakta en stund till. Hoppas vi inte behöver åka fram å tillbaka, å att vi kommer hem om ett par dar med vår bebis. :)

Stina har lovat att uppdatera bloggen åt mej, när hon har tid.

Så håll utkik! :)

KRAM SÅ LÄNGE!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards