Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under februari 2008

Av Lisa - 22 februari 2008 20:27

..utan att det betyder nått?

Eller?

Jag vill inte åka hem å bli hemskickad.. :( 

Av Lisa - 22 februari 2008 19:45

Jag tror jag har värkar.

Med jämna mellanrum hugger det i allafall till i magen å ryggen och gör skitont, rent ut sagt.

Ska gå in i duschen strax, vet inte riktigt vad jag ska göra sen.

Fortsätter det så här får jag väl i allafall ringa förlossningen i Karlskrona... 


SHIT säger jag bara! 

Av Lisa - 22 februari 2008 19:40

I dag  när vi gick tillbaka till bilen efter shoppingtrippen på stan skrek Stina plötsligt AKTA, å knuffade mej åt sidan. Det visade sej att det satt en liten fjärl framför min fot på trottoaren. Stina började rafsa efter sin mobil efter som hon ville fota den, men hon en jätteväska, å gav upp efter en liten stund. Hon blev dessutom stressad för det stod några tanter å blängde på henne å ville fram å förbi.

När vi sitter i bilen å börjar köra hör man från baksätet: JÄVLA KÄRRING! Hon trampade på den!

Typiskt?  :)

Av Lisa - 22 februari 2008 16:16

I dag har jag haft fin främmat, Marina å Hanna har varit här å fikat. :)

Rex var lite rädd i dag med, men vågade sej fram å hälsade i allafall. :)


















Jag har fortfarande ont i magen, känns som mensvärk. Å den där slemproppen verkar luckras upp fortfarande, det har slemmat hela dagen(lite mycket info, kanske?) Frågan är ju är det bra eller dåligt?



























Nu ska jag snart börja putsa  min fläskfilé, har inte varit hungrig alls innan i dag, men nu börjar det kurra lite.

Kvällens meny: Grillad fläskfilé, hasselbackspotatis, kryddsmör och sallad. :)

Av Lisa - 22 februari 2008 11:49

Hittade en svart amningsbh på lindex, på cri fanns det bara vita genomskinliga som skrek kärring!

Jag fick den av pappa med, han är så gullig :)

Köpte en skitsnygg tröja(storlek s) på lindex med, en svart å grå randig, längre med fickor. :) Har trånat efter den innan, nu var det prsisänkt så det lönade sej uppenbarligen att vänta. :) 


Dricker kaffe med syster yster nu. :) Så mysigt! 

Av Lisa - 22 februari 2008 09:21

Sitter här å väntar på lilla pappsen. :)

Vi ska ju på Netto/Lidel-tur, Stina ska också med. :)


I dag är det något som känns annorlunda igen, kan hända att det är önsketänkande, men det morlar i magen å bak på ryggen. 

Nervös är ju hela tiden nu med, vågar knapp lägga mej.

Trots att jag längtar efter att allt ska starta å va över blir jag lika lättad varje gång jag vaknar på natten å inte känner nått. Vilken cirkus detta är... Å det kan vara i tre veckor till om vi har otur... :/


Ha en bra fredag!  


Av Lisa - 21 februari 2008 21:31

Nu är tv-kvällen slut. :)

Jag är nöjd med Per, men jag undrar fortfarande vart den kakifärgade skjortan har tagit vägen.. :)


Ska dra mej mot sovrummet, med lite tur kanske jag kan sova gott i natt. :)


KRAM! 

Av Lisa - 21 februari 2008 18:28

Såhär ser jag ut nu för tiden... :/


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards