Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

Vilken förändring..? :)

Av Lisa - 5 mars 2008 15:59

Viggo har gått från att matvägra till att vilja äta 24-7 känns det som.

I dag har ätit hur många gånger som helst. Hann med tre omgångar under tiden farfar var här. Trots att jag inte var så överförtjust vid tanken av att ha publik som ni vet, helst inte svärfar heller, så gick det som en dans.

Får nog lära mej att amma balnd andra, annars kommer vi aldrig ut om han ska fortsätta äta så här ofta å mycket...

Vet inte varför han har ändrat sej så där hux flux, men jag ska inte klaga. :) Så länge han inte äter hela nätterna med så. :)


Provar Liz råd att skippa sängen på dagarna, har precis lagt det lilla grynet i sin vagn i stället. Hoppas han accepterar de, annars kan vi glömma att äta i hop i framtiden. :)


Å vad jag längtar efter Asarum å vårt hus, å vår trädgård nu. Speciellt när det är så underbart väder... "Bara" två å en halv månad kvar... JAG LÄNGTAR HEM!


Förresten fattade jag i dag varför Martin inte tycket dssk inte var så kul. Hon var lite jobbig å pratade lite mycket tuttinutt å bebisspråk i dag. Fast hon är super snäll å verkar inte kritisk av sej å det känns bra. Ska ju byta till asarum sen när vi flyttar.

Egentligen känner jag knappt nån som bor i Asarum, har en kompis där å sen mamma å pappa, men det ska nog bli bra ändå... :)

 
 
Ingen bild

Betty07

5 mars 2008 17:08

Hej!
Tänkte bara säga att när Betty ammade så växlade hon oxå sådär med tiderna... jag fick höra att det berodde på att hon växte och därför ville hon amma oftare för att stimulera mjölkproduktionen så att det kommer mera mjölk... Kanske kan det vara det han gör? Speciellt eftersom han har gått upp så bra...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards