Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 5 mars 2008

Trött eller vad...

Av Lisa - 5 mars 2008 16:45

Vad trött man är egentligen, innerst inne... :)

Blir dock aldrig färdigt till att sova när Viggo sover, i allafall inte så länge Martin är hemma. Måste lära mej det nästa vecka...


Annars kommer det se för jävligt ut här rent ut sagt.

Det är nämligen Martin som sköter markservicen, han har nog inte diskat så här mycket under hela tiden vi har bott i hop som han har gjort dessa dagarna. :) Han har även lagat en massa mat och dammsugit. :)


Tycker det är skitigare än nånsin här, katthår och kattsand överallt, hur mycket man än dammsuger.

Jag vill så gärna lägga Viggo på en filt eller på fårskinnet på golvet, men det går liksom inte. :( Han är full med katthår som det är.

En av mina värsta mardrömmar är att han blir allergisk mot pälsdjur, men dom säger ju att man blir härdad av att bli "utsatt" för djur, å det kan man ju lova att han blir...


Vagnen var inte poppis att sova i sådär på direkten, men han somnade i min famn, så jag la honom i vagnen, å än har han inte pipigt(på hela tio minuter eller så:))


Här är den fina tavlan Viggo fick av Emelie. :)

 
 
Ingen bild

Betty07

5 mars 2008 17:11

Hej igen=)
Det här med pälsdjur ja, jag tror att du har rätt. Som liten hade vi en massa djur hemma och ingen av oss syskon är allergiska. Min moster däremot var ett riktigt städfreak, det var kliniskt rent hemma hos henne och två av hennes barn har fått kvalsterallergi =) Kanske kan ligga nåt i det? =)

 
Ingen bild

Liz

5 mars 2008 17:28

hej igen!! :-) alltså du får göra precis som du vill, alla barn är ju olika! ville bara att du skulle veta det, att de sägs så...
ha ha ha wilmer igår 8mån har inte sovit i sin säng mer än 10 min kan jag lova! så den kunde jag ju skippat! fast klart den står där som "skydd" så han inte trillar ur sängen :-D han har för det mesta sovit i min famn...skittråkigt om du frågar mig!! men nu på sistone (sen vi bytte till sittdel) så ligger han i sin vagn somnar där o sen sover han bra! annars gillade han bilbarnstolen me, den kan man ju gunga lite me! Vi har me katt så vet vad du pratar om! de har en tendens till att ockupera bebisens alla ställen .vår katt Pepsi gillar att ligga på skötbordet?!?! öörk, gillar inte, wilmer får ju långa svarta katthår i baken! ;-) usch o fy! hoppas de funkar med vagnen. trevlig kväll!

 
Ingen bild

Mia från familjeliv

5 mars 2008 18:26

Väldigt fin tavla Viggo fått och han är ju så söt!! Avis man blir... :)

 
Ingen bild

Myspysan

5 mars 2008 19:38

Vad fina ni var i tidningen! :-)
Mirinda har med sovit hos oss, i vår säng på natten och i min famn på dagarna (just nu t e x). Hon har inte ens en säng. Får väl köpa en stor sen på en gång.

 
Ingen bild

mamman /mormor

5 mars 2008 20:06

Gud vilken söt unge!!

 
Kisse

Kisse

6 mars 2008 13:41

jätte fin pojke ni fått :) Vad gör det om det är lite stökigt då? ett skinande rent hem är inte det viktigaste just nu men självklart får det inte blir för mycket heller (allergi risken)försök njuta av dagarna istället snart är han stor :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Emelians mamma

7 mars 2008 02:51

Nu har jag äntligen blivit färdig att sätta mig ner och skriva några rader till er. Stort grattis till lillpojken! Synd att jag gissade fel men vad gör väl dé! Samma kväll som ni åkte till förlossningen, var vi på kalas hos min brorsdotter och det var riktigt busväder ute. Då sa jag till Emelie att riktiga oväder brukar vara lika med bebis! Så jag blev ganska snopen när Emelie ringde mig på lördags morgonen och talade om att ni fått en pojke. Än en gång stort grattis till Viggo. P.S Fin tavla du fått av Emelie!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards