Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Lisa - 8 mars 2008 23:15

Viggo å stor-kusinen Johan


Kusinerna Nellie, Hanna å Viggo.

Av Lisa - 8 mars 2008 21:55

Har precis upplevt ett trauma. Det var värsta kaosen nu när vi kom hem. Fick för det första köra runt i kvarteret flera varv å leta parkering med ett smärtande överfullt höger bröst å en hungrig å kissig bebis jämte mej. Han till å med skrek. Vi snabbade oss upp för att byta på honom. När allt hade lugnat sej frågade jag Martin om han hade sett Rex sen vi kom hem. Det hade han inte, började leta runt. Kollade gadroben å balkongen å såklart alla hans vanliga sovställen, Martin slog en kniv i matskålen(alltså hans matljud) men ingen katt i sikte. Vid det laget började jag bli riktigt orolig. Men jag kom i håg att Rex smet ut i trappen innan vi körde å att Martin motade in honom igen. Öppnade ändå ytterdörren någon gång under tiden jag letade, men ingen Rex där heller. Lite panikartat gick Martin ut i trapphuset på jakt efter vår lilla baby. Han hittade honom gallskrikande allra längst ner vid källardörren, han hade smitit ut när vi kom hem... Puh, vilken pärs...!

Av Lisa - 8 mars 2008 10:50

Jag har skickat in tummen upp / dagens ros till förlossnings personalen och vår barnmorska, men än så länge har det bara kommit med i BLT.

Vad är Sydöstrans problem?

Av Lisa - 8 mars 2008 10:30

Hela två veckor sen Viggo föddes nu, kan ni fatta?

Två veckor... Vart tog dom veckorna vägen?

Älskar honom så mycket det lilla grynet. :)


I dag är det alltså kalas som gäller, Viggo ska ha en tenniströja och jeans. :) Kommer bli så söt...

Kalaset börjar klockan fyra så det blir att ta det lite slappt innan dess. Viggo ska bada(måste man ju om man ska på kalas. :)) kanske blir en liten promenad med vagnen i solen.

På tal om vagnen så har jag tränat på att fälla den upp å ner, och lasta in den i bilen. :) Tror jag ska reda upp det nu i allafall... :) Men det blir tungt att bära den...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards