Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Lisa - 12 mars 2008 17:47

Är så trött å hungrig så jag är yr.

Har fikat i stället för att äta lunch i dag igen å plockat i stället för att sova! :(

I morron är det skärpning på matfronten å sovmorron som gäller...

Av Lisa - 12 mars 2008 13:49

Okej, jag erkänner:

Jag är en sucker for BWO, har både tre å fyra av deras låtar på min

mp3-spelare och jag ska rösta på deras Lay your love on me på lördag. :)


När jag har öppnat mej å erkännt det kan jag lika gärna fortsätta.


Jag känner mej officellt gammal, har sen länge blivit yr i huvudet när jag gungar(å då är jag ett karusellfreak, eller kanske var..?) å det allra värsta är att jag blir åksjuk när jag åker bil nu helt plötsligt, kan hända att det beror på att jag inte är van vid att sitta i baksätet, men det känns som att min kropp åldras...?




Av Lisa - 12 mars 2008 13:21

Kan nästan tänka mej att kalla mej för mamma snart, det känns i allafall mer å mer som jag vet hur jag ska hantera saker å ting. :) Måste fika på stan med snart å prova på det.(ja, jag vet mamma, bebisar utvecklas på golvet, INTE när man fikar :))


Häromdagen bjöd Sofijj mej på me and i-party :) Jag blev så glad. :)


Om katter har någon slags böjelse å gillar att slicka på plast(helst brödpåsar) beror det på nån rubbning  i huvudet på dem eller lider de av brist på nån vitamin? :) 

Av Lisa - 12 mars 2008 13:03

Åter igen har jag fått märklig post.

Först å främst en faktura från landstinget för bb-vistelsen, eller ja, två fakturor, men jag ska betala för tre dygn, å martin bara för två...Okej,okej, jag kanske tog en eller två kvällsmackor mer än Martin å drack en hel kanna vatten under förlossningen, men inte kan det räknas som ett helt extra dygn? Om inte jag minns helt fel så kom vi dit och åkte därifrån samtidigt...?!


Sen har jag fått ett kontobesked angående min tjänstepension, jag har hela 3400 kronor i kapital, kanske ska gå i pension redan efter mammaledigheten..?! Kan ju vältra mej i lyx för alla de pengarna. :)

Av Lisa - 12 mars 2008 12:34

... Till dsk blev det. Träffade min psykologilärare utanför som gratulerade å var så gullig. :)

Mitt lilla mini-barn är snart inte så mini längre, han väger hela 3970 gram, han hade alltså ökat med 310 gram till. :)

Det blev dock inget Jysk, Viggo var hungrig, men vi pinnade upp till apoteket å köpte mag-droppar åt lillgrabben sen blev det lite kakor på Rolands rullande på torget. :)

Har precis avnjutit ett winerbröd och en lyxmazarin. :)


Hur mycket jag än längtar till vi ska flytta finns det en "sak" jag verkligen kommer sakna, Bill. :) Det är toppen att bo granne med sin syster. Jag vet att vi har bott i samma hus typ hela livet, men då gillade vi knappt varandra. Vi blev kompisar när jag flyttade hemifrån. Det kommer bli tomt att inte kunna bjuda henne på kaffe så gott som varje dag eller bara ringa så kommer hon inom. :(


Av Lisa - 12 mars 2008 09:40

...är allt vad jag har fått i natt, som mest en å en halv timme i sträck... :(

Viggo å Rex har varit vakna i skift å vid fyra verkade Viggos mage spöka igen.

Så frustrerande när inget hjälper. :(

Viggo somnade när klockan ringde vid tjugo över nio.

Klockan elva ska han vägas så det blir inget mer sovande för mej i dag... :(

Visst jag kan ju vila när bebisen sover som det heter, bara ett litet problem, han sover inte alls på dagarna, möjligtvis i vagnen eller i bilen, men vid de tillfällerna kan ju inte jag ta en powernap precis... Han skriker inte, men de där små ögonen är alltid öppna...

Jag å Bill hade bestämt att vi skulle promenera till dsk, å sen vidare till Jysk, men vädret är ju skit, så vi får nog ta bilen i stället...


Nu ska jag flänga in i duschen, å sen klä på en sovande bebis lite kläder...


Som jag skrev i nån rubrik i går: mitt liv. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards