Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Lisa - 15 mars 2008 20:04

Tro det eller ej men det är först nu jag sitter vid datorn. :)

Har spenderat dagen i Asarum, har hälsat på min katt å umgåtts med syskonen. :)

Är sjukligt trött, Viggo vägrade sova i går kväll, somnade inte förrän vid ett i natt, hade nog ont i magen igen :(.

Men aptiten är det inget fel på, åt så gott som non-stop mellan nio å ett i går kväll, sen har han ändå ätit vid sina "vanliga" tider.

Satt å ammande gråtande, var så ledsen över Rex, å Martin bara somnade... :(


Är fortfarande knäckt, trots att jag vet att Rex har det bra.


Tung period just nu överlag, men jag orkar inte skriva om det nu ens en gång, ska försöka orka kolla på Melodifestivalen...


I dag är min pojk hela tre veckor, älskar honom så mycket...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards