Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Lisa - 24 mars 2008 16:58

Snart är även denna dagen slut, det innebär även att en påsk till är till ända.

Känns som om det var påsk nyss. Tiden går så fort.

Antar att det kommer gå ännu fortare nu när vår Viggo är här.

Både bra å dåligt antar jag, då går det åtminstone snabbare tills vi flyttar å kan ta hem Rex.


Livet känns annorlunda nu med Viggo i bilden, viktigare, mer meningsfullt. Men samtidigt känner jag mej fortfarande som innan.


Här är vi, alla syskonen samlade.... :)

Av Lisa - 24 mars 2008 12:13

Världens finaste barn!

Av Lisa - 24 mars 2008 11:29

Känner mej lite bättre i dag.

Men i natt har jag mått uselt, frossa å hög feber. :(

Härligt att Martin är hemma i dag också, så jag kan ta det lite lugnare. 


I går sov Viggo nästan hela dagen, å åt inte alls mycket om man jämnför med alla andra dagar. Å såklart belv jag allmänt orolig för det, precis som allt annat.

Trodde han med var dålig ett tag, men i dag är han "som vanligt".

Har gett mej fan på att sluta titta på klockan från å med nu, skiter i hur många timmar det har gått sen han sist åt å hur många minuter han har ätit.

Hade han mått dåligt borde det märkas, å när han är hungrig skriker han ju. Punkt slut! 


Även denna veckan är fullbokad, har nått att göra varje dag.

Roligt men samtidigt lite påfrestande... Men jag antar att det lugnar sej desto äldre Viggo blir, å nyhetens behag har avtagit...

Känns dock lite svårt att få nån ordning på vardagen när man aldrig är "ledig". 




I eftermiddag ska Anna å Morgan komma å fika. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards