Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Lisa - 25 mars 2008 16:12

Är sjukt sugen på att återuppta min träning, i allafall ett friskis-pass i veckan.

Känner mej rent fysiskt redo, det ända som känns lite bekymmersamt är att det måste göra grymt ont att hoppa med sprängfyllda bröst, men om Viggo lyckas äta precis innan jag ska träna borde det inte vara ett större problem.


Hörde dock nånstans att man ska vänta tre månader innan man börjat träna..?

Stämmer det? 


Visst jag kan ju ut å gå, men då måste jag bära ner vagnen, å det är inget man gör sådär spontant. Gör klart gärna det med, härligt för oss bägge att komma ut å så men jag vill gärna ta i lite hårdare med om ni förstår vad jag menar. :)

Provade min snygga jeansklänning innan(storlek 40) den var duktigt trång, misstänker att jag fortfarande är betydligt större än vad jag känner mej.

Måste ändra kostvanorna en aning, så fort jag orkar. :)

Trivs inte precis som jag ser ut nu, men det är inte bara för att komma i form rent fysiskt som jag saknar gympan, jag tycker det är så roligt. :)



Av Lisa - 25 mars 2008 14:45

Det känns som att jag har landat nu.

Det är inte alls lika tungt att stiga upp med Viggo på nätterna, å det känns heller inte fullt så skrämmande att bege oss ut på äventyr. :)

Allt är plötsligt så självklart, vi har lärt känna varandra nu, Viggo å jag.


Han är så med nu, tittar mot en å följer med blicken.

Just nu ligger han i gymmet(ja, det nya såklart :)) å fäktar med armar å ben för allt vad han är värd.  :)

Han är så fin att man kan börja gråta bara av att titta på honom.


Bara en liten sak som bekymmrar, Martin å jag har liksom försvunnit, gått vilse lite i det här nya livet. :(

Måste skärpa till mej på den fronten. Är nog inte världens roligaste sambo för tillfället.

Av Lisa - 25 mars 2008 13:45

Mamma/mormor, Viggo och Rex myser i soffan!

Av Lisa - 25 mars 2008 09:50

Ny dag igen, är troligtvis på bättringsvägen.

Är "bara" täppt som tusan nu. Har haft en bra natt, bara uppe en halvtimme åt gången med det lilla grynet. Tyvärr är han inte mycket för att sova från sex-halv sju å framåt. Men vi låg kvar å halv-slummrade till nio ändå. Orkade inte stiga upp het enkelt. :)


Nu ligger han här jämte i soffan å flddrar med armarna å tittar runt. Så underbar! 


Dagen i dag blir ganska lugn. Britt-Mari kommer i eftermiddag å träffar Viggo. Annars är det inget planerat.


Tänkte jag skulle äta lite frukost nu, får se vad jag lyckas hitta. Har nämligen glömt att tina bröd. :( 

Kaffe blir det i allafall, har redan ont i huvudet av abstinens..




Mia---------------------> kul att du skrev precis nu, tänkte just på dej. :) hoppas allt är bra med dej å bebisen i magen..?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards