Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

Underbara tider... :)

Av Lisa - 25 mars 2008 14:45

Det känns som att jag har landat nu.

Det är inte alls lika tungt att stiga upp med Viggo på nätterna, å det känns heller inte fullt så skrämmande att bege oss ut på äventyr. :)

Allt är plötsligt så självklart, vi har lärt känna varandra nu, Viggo å jag.


Han är så med nu, tittar mot en å följer med blicken.

Just nu ligger han i gymmet(ja, det nya såklart :)) å fäktar med armar å ben för allt vad han är värd.  :)

Han är så fin att man kan börja gråta bara av att titta på honom.


Bara en liten sak som bekymmrar, Martin å jag har liksom försvunnit, gått vilse lite i det här nya livet. :(

Måste skärpa till mej på den fronten. Är nog inte världens roligaste sambo för tillfället.

 
 
erika

erika

25 mars 2008 14:51

Det är skönt när man kommer in i lite rutiner:)
Går allt bra annars?

http://yummiemummie.blogg.se

 
erika

erika

25 mars 2008 15:03

Skönt att du har fått en snäll bebis:) Mina barn är också rätt lugna och harmoniska :)
Jodå det är bra, lite trött bara. :)

http://yummiemummie.blogg.se

 
Ingen bild

Mia från familjeliv

25 mars 2008 17:07

Jag känner igen mig i de du skiver. Tror många känner som du, att man går vilse i kärleksrelationen man har med sin sambo då man får barn. Allt blir så fokuserat på barnet och man glömmer varandra. De är tufft att hinna med relationen man har med sin sambo när man har en liten.
Men de gäller att kämpa även fast de ofta känns tungt.
Kram

 
kisse

kisse

26 mars 2008 12:09

ååh vad härligt att höra att du landat! Njut, njut, njut!!!
Att vbli förälder gör att man tappar bort lite av varandra (tror jag) jag blev lite chockad över hur mycket jag älskar Filip att känslorna inte räckte riktigt åt Petter ibörjan, kunde inte få det att gå ihop men vårat förhållande har gått lite upp och ner just nu, fast ändå tycker jag att vårat förhållande blivit starkare svårt att bskriva, låter nog bara som svammel... hoppas ni hittar varandra igen i alla fall, jag är helt säkert att det bara är tillfälligt :)

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards