Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 26 mars 2008

Inte pigg precis...

Av Lisa - 26 mars 2008 09:44

I natt har det varit fullt ös, Viggo har varit vaken en massa extra gånger. Har inte lyckats tolka varför tyvärr. :(

Nu har vi varit vakna sen sex, han ville absolut inte somna om. Jag blir så ledsen å frustrerad när han piper utan att man vet vad det är. Å jag tycker det är extremt jobbigt i efterhand när jag har vaknat riktigt å kommer på att jag inte ens har orkat le mot min lilla pojk. :(


Där fick jag för att allt kändes så bra i går. :( Vi bråkade i går med, blir så trött. Måste få ordning på det, annars kommer vi bli helt knäckta, alla tre...


I dag ska Viggo vägas klockan 11.30, sen ska vi åka med mamma till Ronneby å hälsa på min mormor å morfar. :) Ska bli trevligt... 

 
 
Magnus

Magnus

26 mars 2008 09:52

Känner igen och kommer ihåg det där med att vara vaken... Nu är mina små fem och åtta, och man har fullt upp med att väcka de på mornarna...

Så "håll ut"; nya tider kommer!

http://thorn.bloggagratis.se

 
Hanna

Hanna

26 mars 2008 10:07

Kan ta tid det där med kärleken efteråt... alltså man älskar ju varandra men den lilla nya tar ju den mesta tiden. Eftersom jag har väldigt snälla barn som lägger sig mellan 6-7 på kvällen så får vi några timmar för oss själva innan vi ska sova. Det är väldigt bra kan jag säga.

Men jag förstår vad du menar, här är det ännu mycket bråk och tjaffs och ibland har vi inte tid, båda är trötta osv. Men det är så med barn, man blir trött och i och med det blir man kanske sur och grinig.
Kanske inte känner alls för att mysa utan kanske stå i duschen ensam eller dylikt. Men lugn det kommer :) När ni vill släppa Viggo (vilket jag inte gjort med Elias ännu förutom nu i helgen) så kan ni ta en kväll och gå ut kanske?!...

Hoppas allt är bra annars.
Vi är hemkomna och jag letar papper och fixar viktiga saker *s* (vuxenpoäng *ler*) liten sover och stor är på dagis :)

Ha en bra dag!
Kram Hanna

http://linnea05-elias07.babyblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards