Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 mars 2008

Av Lisa - 29 mars 2008 10:42

I dag är Martin å pappa i Tyskland å shoppar loss.

Jag, Stina och Viggo ska så snart som möjligt packa in oss å diverse pinaler(bla. en kasse med tvätt) i bilen å köra till mamma i Asarum.

Är lite besviken på vädret dock, Martin hade läst i nån tidning att våren skulle komma i dag. Men det verkar ha blivit nått fel för här är det grått å dimmigt...

:(

Stina, familjens egen Per Moberg ska stå för matlagningen även denna dag. :) 

Förhoppningsvis kan jag hämta min eller snarare Viggos babysitter, har slängt i väg ett sms, å hoppas på svar innan vi ska hem i allafall.


Viggo har inte varit lika förkrossad i natt, men han har ätit varannan timme hela natten. Å han ville absolut inte ha sovmorron. :) Men det är smällar man få ta. :)


Ha en bra lördag! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards