Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 april 2008

Av Lisa - 1 april 2008 20:45

Sitter å kollar på DH, undrar när den nya säsongen ska börja...?

Var länge sen det slutade ju...


Ska krypa ner i sängen så fort detta avsnittet är slut.

Är tröttare än vanligt i kväll tycker jag.


I morron vet jag inte vad som sker, planerna har blivit ändrade i sista minuten. Så som det ser ut nu har jag inget alls bokat plötsligt...


Anyway, det var allt för i dag... 

Av Lisa - 1 april 2008 16:47

Nu är det dimmigt å ruggigt ute, så mycket fick vi se av den våren. :(

Skräp... :(

Har försökt sova nu i två omgångar, men det verkar som mitt barn klarar sej med powernapar på 15 minuter, hinner knappt stänga ögonen innan han är vaken igen. Så är det. :)


Martin ska i väg en stund nu, sen blir det pannkakor till middag.

Har som vanligt inte ätit lunch, suck! Är ganska hungrig nu om man säger så...



Av Lisa - 1 april 2008 13:10

Hela huset skakar, jag fattar inte vad de håller på med i

lägenheten under. De som har en son som

är stor(å inte behöver ammas 24-7) varför är de inte ute

en sån här fin dag? Jag blir knäpp...

Sen har vi granne med radion, har jag berättat om den?

Männsikan bor inte ens i vår trapp med ändå här man

Ekots signatur varje hel och halvtimme från

tidiga morron till sena kvällen...  Också nån dåre som alltid sitter inne..?!


Vilken tur att vi hittade huset, annars hade jag varit beredd på

att flytta till en husvagn vid det här laget!


Är så trött nu, Viggo småslumrar, kan man ha sån tur att han tänker sova i nån halvtimme så jag med kan göra det...? Troligtvis inte... :) 

Av Lisa - 1 april 2008 12:44

Kommer april med våren tros?

Kan ju alltid hoppas. Tycker det känns så, luktar till å

med vår ute i dag. :)

SOm vanligt när det är så fint väder längtar jag efter

min trädgård och altan. Vill va ute å inte sitta i lägenheten å trycka. :( Kan ju inte gå hur många rundor som helst på en dag. Sitta på gården känns inte speciellt motiverande...


Har varit på stan å fikat. Himla trevligt. Viggo var så lugn å fin. :) Världens bästa bebis, såklart! 


Vet inte riktigt  vad jag ska hitta på nu, kanske packa ner lite skor..?

Vi får se. Först ska jag ringa min stora grabb å kolla läget! :) 

Av Lisa - 1 april 2008 09:27

Har varit vakna sen halv fem så när som på några

kvartar här å där.

Viggo har pipit å gnällt av den enkla anledningen att

han är färdigt sövd, pigg. En aningens tröttsamt om man säger så, har legat kvar i sängen å försökt få honom att somna om, men icke!


Måste slänga i dushen nu, ska ju fika... :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards