Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 april 2008

Av Lisa - 3 april 2008 20:17

Har haft en toppen dag.

Varit på stan, sen åkt till asarum å promenerat med Stina och ätit köttfärslimpa. 

Martin kom också å åt, sen skulle de köra å träna allihopa. Jag å viggo åkte med mamma å pappa till stan, martin tog vagnen i bilen. När mamma å pappa skulle släppa mej hemma upptäckte vi att mina nycklar låg i vagnen, som befinner sej i Ringamåla! Lite kris, vi fick köra till Prästslätten jag å pappa å vänta på Stina, som har extra nyckel. Pappa fick skippa sin träng å hänger fortfarande med oss, stackarn.. :)

Av Lisa - 3 april 2008 08:46

Denna natten har varit raka motsatsen till gårdagens, tack å lov.

Somnade vid tio å vaknade inte förrän halv tre. Fyra å en halv timme! :) Så länge har jag inte sovit sen innna Viggo kom till världen. Det bästa va att han somnade igen efter en halvtimme å sov två timmar till. Sen vakande han förvisso både vid halv sju igen å vi åtta skulle han upp. :) Men vad gör det när man ändå ha fått närmare åtta timmars sömn allt som allt. :)


I dag ska vi till bvc å väga klockan elva. Sen ska vi hänga med morfar som är ledig i dag. Åker nog till Asarum. Har en känsla av att moster Bill med ska hänga på. Om hon har repat sej efter rosékvällen vill säga. :)

Jag hade ju den briljanta idén att vi skulle kört till Tingsryd, men Hammarplast-tältet öpnnade inte förrän den 7 april, tyvärr. Får se om vi hittar  på något annat, eller om vi bara ska ta det lugnt.

Är sugen på att va ute i allafall. Ser inte ut att va nått höjdarväder, men det regnar i allafall inte än så länge. :)

Nu är det frukost, sen duschen som gäller för min del. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards