Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 april 2008

Av Lisa - 5 april 2008 20:52

Nu är vi hemma. Har varit i väg sen klockan 11.

Är helt slut. Men det har varit en himla lyckad dag överlag. :)


Viggo hade en liten skrikperiod innan bara. Hatar det verkligen. Känns i bland som att han inte ens gillar mej. Han har mycket roligare hos andra, å gråter hos mej... Borde det inte va tvärt om?! Försöker allt jag kan att inte stressa upp mej, för jag vet att han känner av det, men jag mår så dåligt när han gråter... 


Nu är det duschen som gäller, sen sängen... Gonatt! 

Av Lisa - 5 april 2008 15:34

Jag vet, vi här jämt hos mamma å pappa, men i dag var det inte planerat. :)

Har varit å mätt en massa i huset, sen gick jag å mamma en runda medans Martin bytte till sommardäcken. Blev vi bjudna på middag här så vi stannar.

Martin å Gurri är å hämtar Bill, så snart är hela familjen samlad. :)

Vi ska äta hemmagjord pizza. Inte helt fel om man säger så. :)


Har som sagt varit i vårt hus på förmiddagen, å vad det är fint! Känns mycket större nu med när de har börjat rensa bort alla sina pinaler. Det kommer bli toppen att bo där. Vi blev även bjudna på fika, kaffe å prinsesstårta, det kallar jag bonus! :) Dom vi köper huset av är så gulliga, de hade till å med klippt ut oss ur tidningen å satt på kylskåpet. :)


Natten har varit bra, Viggo har nog hittat sina tider nu, halv tre å kvart över fem. :) Konstigt nog vaknar han alltid halv tre, oavsett om han äter vid halv nio eller elva på kvällen innan han somnar. :)

Lite orolig på morronen som vanligt, men han å Martin steg upp åtta så jag fick lite sovmorron. :)


Hoppas ni har en bra lördag!






Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards