Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 april 2008

Av Lisa - 8 april 2008 20:41

Bill kom hit vid halv sju-tiden.

Hon å Martin bestämde att vi skulle baka tiger-muffins...

Martin gick in i duschen, men jag å Bill satte i gång med baket.

De blev väldigt goa! :)



Är riktigt sugen på att beställa badkläder från ellos, men vilken

storlek ska man ta?
Av Lisa - 8 april 2008 18:00

Har på flera år inte haft en vettig ansiktsprodukt

som har passat just mej. Har nog överlag bara haft en enda som varit bra, å den görs inte längre. :(

Känns som jag har provat allt, men är städigt prickig å dan i ansiktet.

När resten av kroppen ser ut som den gör skulle jag önska att åtminstone ansikte såg normalt ut, men icke!

Vad ska man göra? Gå in på parfymshopen å fråga?

Frågan är hur hjälpt man blir, snarare ruinerad... 

Vill ju ha både tvätt å dag+nattkräm - hallå hålet i plånboken... :(

Måste det dyraste va det bästa inom det här området?!

HJÄLP!? Nån som är bättre på detta än mej... Eller nån som vill rekomendera något märke/nån produkt?


Har kollat runt lite efter badkläder, ellos hade faktsikt ett par stycken potensiella plagg till mej. Men beställa badkläder utan att prova, det verkar i dagsläget va lite väl mycket gambling... Har ingen aning vilken storlek jag har numera... 

Av Lisa - 8 april 2008 15:11

Den 20 denna månaden har jag bloggat i ett helt år. :)

Då var det knappt ett inlägg om dagen som gällde. Man kan lungt säga att hobbyn har växt och utvecklats en hel del under året! :)

Tycker fortfarande det är roligt å har i nuläget inga planer på att sluta... :)


Jag har anmält oss till babysim nu, hoppas på svar snarast om när vi får börja och när det är. Måste skaffa mej en bikini som passa någorlunda. Skulle vilja ha boxermodell på byxorna och linne+bh överdel i samma tyg. Tror ni det är tekniskt möjligt såhär icke-bad-säsongs-tider? Får börja forska i det redan nu... Måste skaffa badbyxor till han lillgrabben med, så gulligt...

Av Lisa - 8 april 2008 15:07

Bjuder på en gullig bild från familjedagen i lördags. :)

Viggo å morfar sover middag :)

Av Lisa - 8 april 2008 14:51

Den här dagen har bara sprungit förbi. Klockan är ju redan tre!!

Vi har varit ute å gått med Hanna å Elias, det var riktigt skönt. :) Å trevligt med för den delen...

Elias är så himla söt. :) 


När Martin kommer ska han köra i väg med bilen direkt, ska byta ett hjul-lager i hopp om att bli av med dånandet...

Jag å Viggo ska gå upp till apoteket under tiden. Är i mer eller mindre akut behov av en hel del där i från.

Det blir varma mackor till middag i dag, svårt att planera nått annat när man inte vet hur länge Martin blir borta....


Även denna vecka är fullt planerad, har nått varje dag.

I morron ska vi åka till Marina å Hanna på Hasslö, hoppas på fint väder så vi kan gå ut. :)

Av Lisa - 8 april 2008 14:50

...smäller det! :)

Det nya säsongen börjar! 

Av Lisa - 8 april 2008 09:44

Känner mej ganska pigg i dag. :) Har haft en utmräkt natt, mycket sömn med våra mått mätt, från halv elva till tre bland annat. :)

I dag ska vi umgås med Hanna å Elias. Har tänkt gå ett varv på strandpromenaden, det är inget höjdar väder, men regnar i allafall inte. :)

De kommer klockan elva, så jag får lägga på ett kol nu om vi ska va redo tills dess, allt tar så himla lång tid nu mera. :)


Blir duschen först, sen frukost, men det verkar som att barnet är lite kelet så före allt måste jag nog lugna honom lite... :)



Tack för svaren angående babysimmet(är det två m?) när man anmäler sej ska man skriva BF-datumet om bebisen är för tidigt född, men frågan är om 10 dar innan bf räknas?


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards