Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 10 april 2008

Av Lisa - 10 april 2008 21:47

Det blev ett varv runt strandpromenaden.

När vi kom till Servus började Viggo pipa i vagnen så slutstreckan gick i rekordfart. :)

Fick så bråttom upp, och var dessutom jävligt irriterad på grannarna, så när Martin kom upp hade han bokpaketet i handen. Jag hade glömt ta med mej det upp!

Irritationen på grannarna berodde på att tre ungar(sonen till grannarna + andra släktingar som är där allt som oftast) står på gården å skriker, med dörren till trappan öppen, som vanligt. De flyttar sej ju inte heller när man kommer med vagnen å ska in. Trångt är det innanför dörren med(har börjat ställa hjulen till vagnen där, orkar inte bära), där står deras vagn och två barncyklar. Jag å en granne med rullator konkurerar om resten av utrymmet, men om cyklarna inte hade varit där hade vi fått plats, två vagnar å en rullator. Funderar på att ringa vaktmästaren om det faktiskt! Barnen får gärna va på gården å leka, det är inte det som är problemet. Utan det som gör mej galen är att grannen står på sin balkong å skriker till barnen! Varför går hon inte ut å är med dem ute i stället för att stå där å gasta?! SUCK!!!


Planerar att lägga mej nu... Har så ont i ryggen... :( 



Av Lisa - 10 april 2008 18:06

Jaha, då var klockan redan över sex.

Funderar på om jag å Viggo ska ta en promenix till Servus, har ett paket å hämta, som vanligt. :) Kan va skönt att röra lite på sej, å samtidigt slippa lyssna på grannarna, där det är värre levande än nånsin i dag!

Barnet behöver bada också, men vi hinner väl både och skulle jag tro. :)


Ibland är jag verkligen riktigt blåst! Upptäckte i går att det fanns påsar i min blöjspann. :)  Ganska många veckor senare eller vad?! Nu fattar jag hur det är tänkt att den ska funka med ju!

Av Lisa - 10 april 2008 16:47

Nu är jag tillbaka här igen.

Har varit i mörrum hos Emilie deras jättefina hus. :) Dom ska renovera en massa, men jag tyckte det var himla mysigt redan.

Har fikat å haft trevligt, Martina å Thea var också där så vi har haft värsta babycaféet. :)

Emilie-----> vi kommer igen, med inflyttningspresent(ja, jag har bomull i hjärnan:))


Håller på å lagar lite middag, skriver mer sen, Martin tränar i kväll så... :) 

Av Lisa - 10 april 2008 10:47

... har varit här å druckit kaffe å pratat skit hela morronen. :) Viggo var överlycklig att jag ville stiga upp så tidigt. :)


Ska ta en dusch strax, sen ska vi köra till Mörrum, till nästa Emilie.  :) Ska hämta lunch på bönan. Kommer sitta fint, hade nämligen glömt ta upp bröd så det blev bara fil till frukost... :/




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards