Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 april 2008

Av Lisa - 11 april 2008 21:08

Är positivt överraskad och imponerad av Eric Segerstedt efter kvällens upplaga av Så ska det låta, han var verkligen bra. :) Nanne med såklart. :) Men Magnus Bäcklund, han presenterades som en av Sveriges bästa rockröster(?!?), den rösten visade han då rakt inte!


Nu kollar jag på Uggla å fnissar, han är så söt, som ett liten pojk. :)


Försöker vänta ut barnet, hade varit så mycket lättare att slappna av om han tar ett litet nutt innan jag lägger mej. :)

Av Lisa - 11 april 2008 19:26

Ögonen går nästan i hop av sej själva. Är absolut helt slut! :(

Har haft en intensiv vecka, med lite för lite sömn.

Det tar väl antagligen ut sin rätt i dag.

Ska försöka hålla mej vaken till Så ska det låta är slut, min favvis Nanne är ju med i kväll. Vill gärna se Var fan är mitt band? också, men vi får se hur det blir med den saken.

Hamburgemiddagen gick fint, det blev mycket gott tillslut. :)


Helgen innehåller också en hel del, men i morron SKA jag ha sovmorron, till nio i allafall... :)

Av Lisa - 11 april 2008 15:12

Det gick ganska bra med bärselen.

Det kändes dock i ryggen å han var lite i vägen när jag skulle böja mej. Men det funkar helt klart som nödlösning. Ska ju tack å lov inte bo här så jätte många veckor till. Viggo tyckte detvar himla mysigt i allafall. Tittade sej omkring å njöt av utsikten(betongväggar å tvättmaskiner?!) sen somnade han. :)

Ska ge mej i kast med den där förbannade degen nu... Ska ju jäsa en stund så till å börja med är det inte så mycket å göra egentligen. Men för tillfället hade jag hundra gånger hellre sovit en stund...


I kväll ska jag inte va så tråkig å sur mot Martin, det har jag gett mej f*n på... 

Av Lisa - 11 april 2008 14:41

I dag har vi alltså hängt med Anna å mini-mogge i magen. :)

Viggo bröt sin trend att alltid bajsa i Annas knä,

han valde att kräkas på henne i stället. :) 


Har inte påböjat baket ännu, pust, är så trött i huvudet...

Gick ner första omgången till tvättstugan utan Viggo, han å Anna låg kvar i soffan. Nu är det dock dags att skifta maskin... Here we go. :) 

Av Lisa - 11 april 2008 13:24

Har tagit på mej att fixa en riktig festmåltid tills i kväll...

Det blir hemmagjorda hamburgare, vilket i sin tur innebär att

jag måste baka, det går liksom inte för sej att äta köpta bröd!

Får se hur det går, med bebis å allt.

Klockan två ska vi tvätta, ska prova bärselen. :) Hoppas att det ska funka... :) 

Av Lisa - 11 april 2008 10:36

Viggo å Hanna.

Av Lisa - 11 april 2008 10:26

Jag å Anna ska åka till Coop å handla. :)

Förena nytta med nöje så att säga. :) Förhoppningsvis inner vi hem innanViggo vill äta, om jag inte kan övertala honom att göra det nu vill säga... Oddsen för det är inte så höga, han ligger i gymmet å sover nämligen. Det har han snart gjort i fyrtiofem minuter, nu går det bra!


Den 21/4 ska jag på återbesök hos barnmorskan, ska prata preventivmedel bla.

Ha, ha, ha! Vilket skämt! Känns extremt avlägset...

Stackars Martin ska va glad om han får en kram. 

Är rätt så värdelös på all kärlek nu måste jag säga, men nu ska jag skärpa till mej!

Av Lisa - 11 april 2008 09:17

I går kväll när jag gick å la mej hoppades jag på att i allafall få en liten sovmorron i dag.

Inte nått non-stop sovade till elva.

Men kanske tre timmar i rad mellan sex å nio. Det fick jag inte!

Viggo har sovit oroligt sen klockan två, varit vaken en massa å pipigt å haft ont i magen. :( Med andra ord; mindre sömn än vanligt... :(


I dag ska vi träffa Annan, vet inte vad vi ska hitta ännu.

Men först blir det dusch å frukost, som det brukar. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards