Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 april 2008

Av Lisa - 12 april 2008 17:33

Min lilla bebis har blivit stor!

Rex har ätit en mus!

Det är inte annat än att man känner sej lite stolt.

Om han har fångat den själv eller om han har tagit över den från Svennis känns mindre viktigt i sammanhanget. :)



Kan härmed även meddela att jag enligt lillebror är ljummen på MILF-skalan(visste vi att den fanns?). Det tycker jag var ett bra betyg, samma som Nanne Grönwall, inte illa! :)

Pappa menar (såklart) dock att mamma ligger betydligt högre, dvs. skåll-het! :) Ingen är riktigt klok på det här stället! Ha,ha,ha!




Familjen, inklusive Rex, sitter å kolla på Så ska det låta-reprisen, men jag anser att det tappar charmen när man ser det en andra gång. Så jag sitter lite framför datorn i stället. :)

Av Lisa - 12 april 2008 12:21

Tvi vad tråkigt väder det är i dag! Jag vill ju gå ut!!!

Känns som att jag inte kan andas här inne! :( Vardagsrummet har snart ingen ledig golvyta alls. Står sopsäckar med kläder som ska skänkas, flyttkartonger, babygym å filtar precis överallt... Längtar till maj...


Ska strax ge mej i kast med att slå in paket, ska till Sölvesborg i morron. Thea har ju fyllt 3 år och sen har jag köpt lite grejer till Loke såklart! 

Av Lisa - 12 april 2008 11:58

Då var det ny dag igen. Lördag.

Emelie å Felicia har precis varit här en liten runda å träffat Viggo. :)


Fick lite sovmorron, gick upp vid nio-tiden. 

Martin å Viggo däremot var upp redan sju. :) 

Hade en himla bra natt med för den delen, sovit många timmar i rad, men jag är ändå himla trött...


I eftermiddag är det Asarum som gäller(som vanligt när det är lördag) ska dit

å äta familjemiddag, troligtvis lax. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards