Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 18 april 2008

Av Lisa - 18 april 2008 22:55

Är helt slut. :(

Jag orkar snart inte med mer oro. Vet inte vad jag ska göra...

SKIT! 

Av Lisa - 18 april 2008 17:09

Viggo är inte i form alls i dag heller. :(

Näsan är täppt å han gnäller. Får nästan tvinga honom att äta, för han koncenterar sej mer på att skrika än på att sutta. :(

Tycker så synd om det lilla livet, å blir så ledsen när han är ledsen...

Av Lisa - 18 april 2008 16:33

Köpte en fläskfilé på Konsum i Mörrum, men ni ska inte tro att det är med hem. Den ligger kvar i Emilie å Peters kylskåp. :)

Det får bli kyckling helt enkelt! Men det är ju också gott så. :)


Jag å Viggo har alltså varit hos Emilie i dag. Har haft jättemysigt, ätit pastasallad å snackat skit. :) Både jag å Viggo har dock andra kläder på oss än vad vi åkte dit i. Viggo kräktes på oss bägge, sen bajsade han igenom alla sina kläder. Så han har åkt hem utan byxor å med bara sina "ute-tossor" på fötterna.

Dagens läxa är alltså att alltid ha byxor å strumpor i skötväskan, inte bara en extra body. Kanske ett extra linne till mej själv också. :)


I kväll är det vanligt fredagsmys som gäller, dvs. Så ska det låta och snacks som gäller. :)

Av Lisa - 18 april 2008 10:54

Nu har jag varit på apoteket å hämtat hem riktig nässprej till mitt lilla gryn. Gillar inte precis idén att spruta in en massa starka grejer i hans lilla näsa, men vad gör man?! Har inte behövt använda den ännu, sparar den till absoluta nödlägen. Han åt precis utan några större bekymmer, nätterna är väst, för då är han trött också. :(


Var även på Ica, tänkte laga grillad fläskfilé å ljummen potatissallad i kväll, efter som Martin tycker så mycket om fläskfilé. När jag har betalt å packar ner varorna upptäcker jag min miss, tror ni inte jag har glömt fläskfilé?! Jag blir så trött, får nog bli grillad kyckling i stället...


Nu ska jag ta en dusch, sen bär det av till Mörrum, vädret vekar väldigt lovande. :) 

Av Lisa - 18 april 2008 09:28

I dag har min lilla pojk sin första namnsdag. :) Stort grattis till honom å även min pappa å lillebror. :)


Det blev ingen promenad med Anna i går, jag avbokade i förmån för mamma å pappa. De kom hit å hängde. Tack å lov, Viggo var otröstlig i två timmar, hade de inte varit här hade jag troligtvis haft ett sammanbrott när martin hade kommit från träningen. :(


Viggo är fortfarande inte i form, natten har vait en kamp. Koksaltet biter inte så han kan inte äta riktigt, inte andas riktigt. Så fort jag har ätit ska vi till apoteket, måste finnas nått starkare alternativ även till bebisar!

Detta är ingen vanlig bebis nästäpppa, han är förkyld, stackarn..


Vid lunch ska vi till Emilie i mörrum, härligt att komma ut, har suttit inne i två dar... :( 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards