Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 april 2008

Av Lisa - 19 april 2008 20:38

Nu känner jag igen min lilla pojk igen, han måste va på bättringsvägen. Behövde nog den där sömnen. :)


Jag känner mej med mycket gladare, kanske har jag nått min botten å

är på väg upp nu?! HOPPAS! Allt känns fortfarande himla bra i dag i allafall.

Tack ni alla underbara vänner! :)


Har haft det jättemysigt på Hasslö. Så fint väder!

Vi har ätit glass å fikat ute i solen. Tack för i dag! :)


Nu ska jag packa ner lite jackor å skor... :)

Av Lisa - 19 april 2008 09:28

Usch vilken jobbig kväll vi hade i går. Viggo somnade redan vid sju, han vaknade inte å ville äta å kela som han brukar. Innan han somnade hade han dessutom matvägrat, med andra ord så åt han bara hade han bara ätit en enda gång sen eftermiddagen, det har aldrig hänt innan. Klockan halv ett hade jag fortfarande inte vågat somna, var rädd att jag skulle vakna som i dag på morronen å upptäcka att han hade slutat andas.

Med andra ord var jag i upplösningstillstånd, å Martin med för den delen, som behövde oroa sej för oss bägge. Han ringde sjukvårdsrådgivingen vid halv ett, som menade på att de gör så i bland dom små, att han nog inte var sugen bara. Troligtvis beroende på förkylningen.

Hade så sjukt ont i brösten med, de är ju vana vid betydligt tätare måltider... :( Fick "tömma" i handfatet tillslut...


Somnade i allafall till runt ett, å Viggo har vaknat sina vanliga tider i natt å ätit. Han är fortfarande täppt å hostig men han verkar va sej själv igen. Puh! 


Nu är mina pojkar ute på promenad å köper frukost-frallor. Ska bli gott, var så länge sen. Hade kanske behövt sova lite till, men jag gick upp å tog lite kaffe i stället, kan va skönt att göra det utan att behöva stressa i sej det så här nån gång i bland. :)


Som sagt måste jag nog ta tag i den här förbannade oron för allt å inget, det går ju ut över båda mina grabbar. :(


I dag ska vi till familjen Ahlér på Hasslö, hoppas det är lika fint väder där som det är här. Ska köra så vi är där runt två. Då kommer man hem i vettig tid också. Ska försöka hinna fylla ett par lådor till som Martin kan frakta till huset i morron. :)


Tack för supporten! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards