Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 26 april 2008

Av Lisa - 26 april 2008 16:06

Har haft en himla mysig dag, men vi kommer hem relativit tomhänta.

Åhlens hade inget speciellt. Å några byxor som passar mina jätte-lår stod inte att finna. Till å med plastpåsararna till blöjhinken var slut. :(

Det blev en pyjamas till Viggo på H&M, å sen bytte vi en tröja han fått av moster Bill.

Tröjan var det absolut inget fel på, till å med rätt storlek den här gången. Men den var exakt likadan som hon hade köpt till honom innan. :)

Blitema gav ett gäng pennor å bil-tvättsvampar. Det var det hela.

Tror vi spenderade mest pengar på maten på MAX, nu slipper man gå å sukta efter det på ett tag i allafall. Gott var det! :)


Nu är vi i Asarum å dräller, Bill är också här så gänget är samlat. :)

Av Lisa - 26 april 2008 09:14

Precis som förra lördagen har mina gabbar gett sej ut på en morron-promenad.

I dag hade jag tänkt ligga kvar i sängen nån halvtimme, men de smög inte upp precis så jag valde kaffe å dator i stället. :)

Det är så tyst å tomt när inte Viggo är hemma, å fast syftet är att jag ska slappna av lite blir det nästan tvärtom.


I vilket fall som helst skulle de gå ända bort till Citygross, vi behövde blöjor nämligen, å där blir de billigare om man handlar för 200. Så innan de gick försökte Martin fylla inköpslistan så de skulle komma upp i den summan. :)

Det är ju inte billigt med blöjor precis, nu är han upp i storlek 3 också, å de blir bara dyrare. De är billigast på Coop, men det är lite väl långt å gå bara för att. :) 


I går var vi i Högadal å åt grillade hamburgare å bara hade trevligt. :)

Kom hem vid halv elva ungefär. Kollade på Var fan är mitt band? Det är verkligen sjukt kul, bästa underhållningen på länge. :)


I dag är det alltså dags för The big trip

Familjen Sölvesborg skulle med  neråt denna dag, har vi tur kanske vi stöter på varann på Biltema. :)

Vi siktar in oss på att köra runt elva, men man vet ju aldrig hur det blir med tider now days. :)


Inget höjdar grillväder i dag precis, vi får nog sitta inne. Men det gör ju inte så mycket. :) Det gjorde vi i går med.


Martin ringde nyss å krävde att jag skulle sätta på radion å Ring så spelar vi, "för att få upp lite stämning". De var på väg tillbaka nu, så jag får väl börja duka fram lite frukost. Men först ska jag dricka upp mitt kaffe å ta min vanliga "runda". :)


Ha en bra dag! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards