Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 april 2008

Av Lisa - 27 april 2008 21:38

Trots att det inte finns bildbevis var Emilie också med i Göteborg! :)

När vi tog gruppbilden ville vi göra det i äkta turist-anda å be nån okänd fota oss alla sex. Men icke, Emilie skämdes för oss men ställde upp som fotograf. Bilden på Martin, mej å Morgan är tagen i spåvagnen. Är man i Göteborg så är man. :) Roligt hade vi allt! 

Av Lisa - 27 april 2008 21:26

Hittade dessa ljuvliga bilder nyss. Från vår resa till Göteborg 2006. 

 

Av Lisa - 27 april 2008 19:39

Nu är det värsta kaosen här igen. Grejer överallt, kartonger å pinaler...

Tröttsamt, men snart är det flyttdags.

Lika bra att passa på å packa när man har tid. 


Viggo å jag har varit å kollat på Martins match. Det blev lite stressat när vi skulle köra så jag missade en av tröjorna jag skulle ha på mej, så det blev lite kallt på slutet. Det gick som vanligt för Ringamåla, förlust, förvisso bara med 3-0. Finns kanske hopp för denna säsongen. :)


I morron ska jag flänga lite på stan med Bill, ska köpa present till farmor bla. Viggo behöver en vit body att ha under sin skjorta på torsdag. Eventuellt ett par byxor med, om han har växt ur sina jeans vill säga.... Hoppas på att hitta ett par byxor till mej med, har sett ett par på Karl-Oskar å Kristina, men de var ganska dyra. Men men, finns de i min storlek så kan det kanske va värt det... Ska kolla Vero Moda med... Svarta leggings måste jag ha också, så JC ska med besökas....


Hoppas jag är piggare i morron, men det är kanske för mycket begärt...? 

Av Lisa - 27 april 2008 12:17

Är så psykiskt trött för tillfället. Vad det beror på orkar jag inte

ens gå in på. Men det blir liksom för mycket av allt ibland! :(

Hoppas det blir bättre snart för jag orkar inte mer nu!



I dag röjer vi, har slängt diverse grejer fårn förrådet. :) Martin spelar match klockan fyra, annars ska vi bara va hemma å fortsätta med packandet!




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards