Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Lisa - 3 maj 2008 18:13

I dag har vi fått den! Nyckeln till vårt hus!

Det innebär att vi kans börja måla å fixa samt köra ditt grejer redan nu! :)

Grymt skönt! Då är sovrum å hall förhoppningsvis klara redan när vi flyttar in!

Jippi!

Vi planerar att packa lite mer grejer i kväll, nu måste vi ju sätta fart känns det som. :)

Har varit hos Emilie å Peter sen halv tre. Mycket trevligt! Gillar deras hus skarpt, det passar dem så bra å bo där med. Känns som de alltid har gjort det.


Pga av vår usla framförhålling blir det pizza i kväll. Men det gör ju inte så mycket. :)


Hittade inga leggings i dag heller. Martin köpt sej att par nya skor, bara sådär.

Jag spenderade hela 26 kronor på glass, orkar inte med stan på lördagar, för mycket folk för mej!


Nu ska jag byta lite blöja, sen blir det middag. :)


Av Lisa - 3 maj 2008 09:16

I natt har Viggo sovit hela natten. Han åt inte förrän vid sex! Jag hade förvisso vaknat en massa gånger innan å höll bokstavligen på att explodera med ändå! Hela natten, han börjar bli så stor min lilla pojk!?

Kan ju alltid hoppas att han tänker fortsätta med det. :)

Det allra bästa va att han(och Martin?!) somnade om till klockan nio. Så i dag har vi verkligen haft sovmorron hela familjen.

Pojkarna är å köper frallor, ni vet lördagstraditonen, å jag sitter å väntar på att mitt kaffe ska rinna ner.

Ska sörpla lite här i min ensamhet sen blir det frukost å Melodikrysset. Ska slå på radion redan nu, Ring så spelar vi är ju i full gång. :)


Efter frukost ska vi gå på stan å visa upp oss. :) Det är soligt å fint, verkar knappt blåsa heller. Hoppas att de har fått hem svarta leggings på JC, sen ska jag kolla lite efter födelsedagspresenter till mamma å brodern. :)


Det verkar ju bli fika-ute-väder, hoppas det är lika fint i Mörrum så det blir altan-fika hos Emilie å Peter. I dag ska de för övrigt äntligen få sin inflyttningspresent, så jag å Viggo får lådsas att vi inte har varit där både en å två gånger innan. :)


Ha en fin dag allihopa!


Lägger in en ganska ny bild på min, Viggo, han är inte så förtjust i att posera verkar det som. Skrattar som en tok, men blir allvarlig så fort kameran är i skite. Så detta är det närmaste ett leende vi kan komma just nu. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards