Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Lisa - 4 maj 2008 19:37

Dessa bilder passade vi på att ta i torsdags.


Här är vi då.

På första bilden: pappa, farmor, Viggo å jag.

Å på den andra är det pappa, jag, Viggo å farfar.



Av Lisa - 4 maj 2008 19:09

Söndag igen, vad snabbt det går...

Martin har varit hemma hela fyra dagar med oss.

Fast det dröjer inte så länge tills han är det igen, ska va ledig i samband med husköpte med.

Kan behövas, för vi kommer nog inte se mycket av honom de kommande dagarna. Han har å göra med målning å tapetsering å allt annat i huset, för nu är det äntligen dags för mej att ha lite nytta av att jag lever i hop med en hantverkare. :)


Matchen gick som man kunde förvänta sej. Förlust med 3-0 å ett rött kort. Samma som förra matchen alltså. :) Martin skadade sej tyvärr, å spelade bara första halvlek, trist med tanke på att det såklart är honom vi vill se!


Är så trött, vet inte varför egentligen, men vi har ju varit i väg ganska länge. Har varit en runda i huset, sen körde vi till mamma å pappa innan matchen. De kollade också, vi åkte med dem, jag å Viggo.


Glada nyheter, det blir min tapet! :) Nu ska vi bara hitta en "bra" brun nyans, vill ändå inte har det för mörk...


Nu blir det lite slapp i allafall, Martin kollar på Jönssonligan(som jag hatar) å Viggo gymmar så jag kollar väl runt en runda... :)

Av Lisa - 4 maj 2008 08:56

Redan uppe, igen sovmorron alls att prata om idag. :(

Ska snart äta frukost. Sen ska jag leta efter mer att packa ner å förbereda middagen. Martin spelar match klockan tre, sämsta möjliga tiden om ni frågar mej.


 Martin körde ett par lådor med finglas å servisen till huset redan i går. Dessutom har vi flyttat alla flaskor. Behövde de lådorna nämligen. 

Vi packade som tokar här i går, alla glasgrejer vi hittade som vi inte behöver. Är så underbart att vi har fåt våra egna nycklar till vårt hus! Det blir mist ett varv i dag med, lämna mer lådor å mäta å räkna lite. :) Jag har lyckats övertala Martin till ett brunt sovrum nu i allafall. :) Men sen får vi se hur det går med min turkosa å blommiga fond-tapet...


I eftermiddag är då det hemma-match mot Gränum. Jag å Viggo ska troligtvis dit, förhoppningsvis vill mamma å pappa hålla hos sällskap. 


Kaffe, kaffe, kaffe! 




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards