Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Lisa - 11 maj 2008 20:03

Faaan så snyggt!




Är sjukt nöjd, å då är det inte ens färdigt! Han är duktig min målare!

Av Lisa - 11 maj 2008 19:54

Nu är vi "hemma" i lägenheten igen, tyvärr... :(

Har spenderat så gott som hela dagen i huset. Först körde vi två varv med släpet. Tömde hela förrådet och vardagsrummet. :) Som såg ut så här.  



Sen har jag å Viggo mest legat på gräsmattan å myst I hans soltält. 

Gurri kom och gjorde oss sällskap.

Susanne, Stefan å Oliver har med tittat inom. Å Sara, Jeppe, Ella å Axel kom också förbi å spanade lite.

Martin har målat å taptserat i sovrummet samt premiär-klippt gräsmattan. 

Även grillen skulle invigas, såklart!

 


Senare på kvällen kom även farmor, å även mina föräldrar. Martin å pappa kämpade med kattlucka nummer 1, det ville sej inte riktigt, men tillslut fick de dit den. :)

 


Nu ska jag ta en dusch, sen blir det en lugn fortsättning på kvällen. :) 



Av Lisa - 11 maj 2008 08:57

Skulle inte börja flytta grejer förrän klockan 12 i dag, men pappa kommer om tjugo minuter. Där rök min tänkta sovmorron. Men vad gör det? Var ändå vaken, Viggo har ätit å så.

Vill dock inte ringa på hos grannen som har nyckel till grinden så här tidigt... Men ja, de får väl bära hela vägen.


Nån frukost blir det inte heller nu, brödet vi tänkte äta var nämligen mögligt. :( Skit säger jag! Så det blir en slät kopp kaffe så länge. Får väl ta en promenix till Ica sen å köpa det. Ska köpa lite grönsåpa å grillkorv ändå.

Ja, i dag invigs grillen. Mamma å pappa hittde en passande till oss på Eko i går. Det köpte även en hel hög med bodys till Viggo, och en mössa å ett soltält.

Inte precis ett sånt om jag har prata om, detta var mycket större, men han å jag låg där hela eftermiddagen i går. På vår egen tomt å sjöng för grannarna. :)


Har tagit bilder både på tältet å på hur rörigt det är här, men usb-kabeln till kameran står i tv-bänken, bakom alla lådor så de kommer senare...


Nu ska jag tömma det sista i en byrå, missade visst det i går kväll... :)


Förrutom grillen å solttältet har vi även fått vår första inflyttningspresent, även den av mamma å pappa. VÅRA UTEMÖBLER!

Tack så mycket för allt! :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards