Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 maj 2008

Av Lisa - 24 maj 2008 21:56

Nu är väggen väck. :)

Kvar blev en herrans massa gips-damm å ett helt annat kök. :)

Har såklart dokumenterat det hela, men det kommer senare. :)


Kommer få städa i tid å evighet, men det är det värt!

TACK så mycket för hjälpen!


I morron blir det inte heller så mycket bloggtid, ska städa lägenheten, sen middag hos svärmor.. 


Emma -----> receptet kommer så fort jag har lite mer tid, säkert på måndag. :)


Nu ska jag kela med min bebis, som ja, fortfarande är uppe! :)



Av Lisa - 24 maj 2008 09:00

Viggo väntade till klockan var närmare fyra innan han åt i natt.

Sen somnade han om till sju. Jag gick å la mej igen när han hade ätit, men Martin å Viggo steg upp vid halv åtta.

Jag blir mer å mer säker på att maten inte räcker till honom, han äter ju konstant känns det som. :(

Ska även i dag försöka allt innan jag matar honom, så det hinner komma nya mat innan ha ska ha mer. Måste skärpa mej med att äta lunch å så, det sinar säkert bara för att jag slarvar.  :( Jobbigt är det i allafall.... :/


I dag är det då den stora vägg-rivnings-dagen. :) Hoppas det flyter på utan några större bekymmer, å att det går att snygga till bde golvet å taket något sånär. Vi hinner inte precis bygga den nya köksbänken den här helgen. I morron är det ju morsdag(undrar just om Viggo har köpt nått ;)) å då ska vi till Mörrum på eftermiddagen. Förmiddagen går åt till att städa ur lägenheten. Det ska bli riktigt skönt när vi lämnar i från oss nycklarna dit!

Ett bekymmer som försvinner, men samtidigt the end of an era... :)


Ska till lägeheten nu på morronen, ska hämta det som är kvar, lite mattor å krukor å sånt. Ska även till Jysk å byta stolen. Är för mesig för sånt, å rentav lite rädd för den korkade personal-styrkan där inne så jag tar mamma med mej. Lika bra, hon är liiiite mer aggi när det gäller sånt än va jag är. Verkar som pappa också tänker hänga på. :)


Pojkarna är å köper frallor, så jag ska hämta in tidningen, sen ska jag duka fram frukost!


Mange, Jajja, Thea å Loke kommer ju redan vid middagstid, å jag har ju som sagt tänkt hinna lite innan dess så.. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards