Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 24 maj 2008

Morron igen...

Av Lisa - 24 maj 2008 09:00

Viggo väntade till klockan var närmare fyra innan han åt i natt.

Sen somnade han om till sju. Jag gick å la mej igen när han hade ätit, men Martin å Viggo steg upp vid halv åtta.

Jag blir mer å mer säker på att maten inte räcker till honom, han äter ju konstant känns det som. :(

Ska även i dag försöka allt innan jag matar honom, så det hinner komma nya mat innan ha ska ha mer. Måste skärpa mej med att äta lunch å så, det sinar säkert bara för att jag slarvar.  :( Jobbigt är det i allafall.... :/


I dag är det då den stora vägg-rivnings-dagen. :) Hoppas det flyter på utan några större bekymmer, å att det går att snygga till bde golvet å taket något sånär. Vi hinner inte precis bygga den nya köksbänken den här helgen. I morron är det ju morsdag(undrar just om Viggo har köpt nått ;)) å då ska vi till Mörrum på eftermiddagen. Förmiddagen går åt till att städa ur lägenheten. Det ska bli riktigt skönt när vi lämnar i från oss nycklarna dit!

Ett bekymmer som försvinner, men samtidigt the end of an era... :)


Ska till lägeheten nu på morronen, ska hämta det som är kvar, lite mattor å krukor å sånt. Ska även till Jysk å byta stolen. Är för mesig för sånt, å rentav lite rädd för den korkade personal-styrkan där inne så jag tar mamma med mej. Lika bra, hon är liiiite mer aggi när det gäller sånt än va jag är. Verkar som pappa också tänker hänga på. :)


Pojkarna är å köper frallor, så jag ska hämta in tidningen, sen ska jag duka fram frukost!


Mange, Jajja, Thea å Loke kommer ju redan vid middagstid, å jag har ju som sagt tänkt hinna lite innan dess så.. :) 

 
 
Hanna

Hanna

24 maj 2008 10:08

Om en månad får han ju faktiskt börja med smakportioner och gröt, då kanske det blir bättre och lite längre mellan amningarna!? :)

http://Linnea05-Elias07.bloggagratis.se

 
Emilie

Emilie

24 maj 2008 12:57

Tack för din kommentar, blev glad =)
Jag vet att dammråttorna och tvätten inte försvinner men det växer och blir mer.

Vi är så nyfikna på huset, känner mig bättre idag så i veckan är jag säkert frisk så att vi kan besöka er.

Trevlig helg =)

http://emilai

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards