Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 maj 2008

Av Lisa - 27 maj 2008 20:56

Har burit omkring på en snorig å gråtade pojke så gott som hela dagen. :(

Han är verkligen super-förkyld, mycket värre än sist han var dålig, då sova han ju nästan hela tiden å "kände" liksom inte av hur illa han mådde.

Nu mår han verkligen skit! Hemskt är det.

Har inte provat med nån ersättning i dag,

han har knappt ätit alls faktiskt... :/ 

Hoppas han får sova lite i natt i allafall... 

Av Lisa - 27 maj 2008 10:44

Nu tycker jag faktiskt att vi är lite väl otursdrabbade. Viggo har för andra gången i sitt korta lilla liv åkt på en rejäl förkylning. :(

Vi lyckades dock sova till halv tio, hade en å annan matning under tiden, men ändå. :)

Viggo är inte alls intresserad av att ät ur nån flaska fortfarande. :( Känns inte så kul att tjabba med honom när han är sjuk heller, men samtidigt måste det var tröttsamt för honom att aldrig bli riktigt mätt. Mjölk-kvaliten lär inte va bättre i dag heller, äter frukost först nu.. :( Men, men...


Jag är faktiskt lite irriterad på distrikstsköterskan, det kanske blir bättre..?!

Så har jag ju tänkt i en vecka innan jag bestämde mej för att be om råd å hjälp, vad fick jag för det? Då hade den gamla till å med varit bättre, hon känner i allafall oss... Otur, igen!


Tack så hemskt mycket alla ni som stöttar å hjälper mej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards