Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 31 maj 2008

Av Lisa - 31 maj 2008 21:36

Är lite ledsen. :(

Har tappat besökare som tusan...

Har hållt mej runt 150 per dag, men nu är det nere på 75-80. :(

Jag måste verkligen skärpa till mej...

Annars behöver jag inte ens fundera på att sluta, intresset kommer dö ut av sej självt... :(

 

Vad gör att ni vill läsa...?

Å att ni som läser fortfarande tittar förbi...? 

Av Lisa - 31 maj 2008 21:17

Tycker allt snurrar på lite väl fort...

Måste verkligen va ett ålderstecken när man anser att det går för snabbt mella födelsedagarna å inte det motsatta.

Önskar man kunde pausa lite i bland eller åtminstone att ett dygn hade lite fler timmar... 


Jag å Viggo har varit hos M å P i dag, lika mysigt som alltid. :)

Vi ska ju som sagt dit i morron med å fira, å äta en massa gott!! En å annan present kan jag nog hoppas på också.


Det blev himla bra i taket där de har "lagat" i dag.

De har byggt en trumma(för er som vet vad det innebär :)) med spotlights i, de blir perfekta över den kommande köksbänken. :)


Nej, nu ska jag umgår med pojkarna! :) 

Av Lisa - 31 maj 2008 11:44

Sitter här å väntar, dels på att Viggo ska vakna å dels på att mamma å pappa ska komma hit. Vi ska nämligen följa med dem till fiskaffären i Vägga. :)

Håller alla tummar på att där finns tonfisk, i sånna fall blir det grillning i kväll igen. :)

Färsk grillad tonfisk har jag verkligen saknat nämligen, det är förbjudet å äta när man är gravid tydligen... 


Martin å Mange ska be ge sej till Jem & Fix å hämta diverse grejer som behövs till taket å allt vad det var... :)



Var å rotade bland sommar-kläderna som ligger i en kartong fortfarande, hittade ett ynka par knicker som passar. :( Å det är nätt å jämt! Skit! 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards